جاری شدن سرعت در رگ پروژه حیات اصفهان

پیش از این قرار بود، فاز نخست طرح انتقال آب دریای عمان و خلیج‌فارس به اصفهان شهریورماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد، از سرعت گرفتن این پروژه و افتتاح فاز نخست آن با ظرفیت ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون مترمکعب تا بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در نشست کاری با اعضای این اتاق از افتتاح فاز اول طرح انتقال آب دریای عمان و خلیج‌فارس به اصفهان تا بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

مسعود گلشیرازی در ابتدای این نشست با بیان اینکه پیش از این قرار بود، فاز نخست طرح انتقال آب دریای عمان و خلیج‌فارس به اصفهان شهریورماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد، از سرعت گرفتن این پروژه و افتتاح فاز نخست آن با ظرفیت ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون مترمکعب تا بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

وی ضمن تقدیر از پیگیری‌های استاندار اصفهان برای به ثمر نشستن این پروژه افزود: هم‌اکنون تمام کارخانه‌های لوله‌سازی اصفهان با تمام ظرفیت در حال تولید لوله برای این پروژه هستند. از طرف دیگر در کنار سهامداران عمده، اعضای اتاق نیز می‌توانند در صورت تمایل سهام شرکت انتقال آب را خریداری کرده و در این پروژه سهیم شوند.

رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان به سرانجام رساندن پروژه‌های بزرگ زیربنایی استان را یکی از برنامه‌های اصلی اتاق اصفهان در دوره نهم دانست که افتتاح نمایشگاه بین‌المللی به‌عنوان موتور محرکه تجارت، صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی اصفهان یکی از آنها بود.

گلشیرازی با اشاره به بهره بردن از نخبگان و مشاوران مجرب در تیم اجرایی اتاق در دوره نهم در کنار تجربه خبرگان و ریش‌سفیدان ادامه داد: نتیجه این ساختارسازی قدرتمند در حل و فصل پرونده‌های متعدد اعضا از طریق میزهای خدمت و استیفای حقوق فعالان اقتصادی، رتبه نخست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان در کشور، اجرای طرح‌های موفقیت‌آمیزی مانند سرای نوآوری صنعت و دانشگاه، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در دوران سخت کرونا و نقش‌آفرینی اتاق در پروژه‌های زیربنایی استان متبلور شد.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تسلط نسل جوان بر حوزه تجارت بین‌الملل تاکید کرد.

بهنام ابراهیمی، دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان نیز هدف از تشکیل این جلسات در دوره نهم اتاق بازرگانی را دیدار رو در رو و ارتباط مستقیم فعالان اقتصادی با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق دانست و گفت: ارائه گزارش عملکرد اتاق اصفهان در کنار شنیدن دغدغه‌ها و درخواست‌های فعالان اقتصادی درباره محیط کسب‌وکار استان، اطلاع‌رسانی درباره خدمات اتاق بازرگانی اصفهان و در نهایت شبکه‌سازی از اعضا از طریق معرفی به یکدیگر و تأمین نیاز رسته‌های گوناگون از این طریق، مهم‌ترین کارکرد برگزاری نشست‌های کاری با فعالان اقتصادی بوده و ساختار نیروی انسانی، اقدامات و برنامه‌ها، محصولات، خدمات و استراتژی اتاق اصفهان بر مبنای خروجی همین نشست‌ها تدوین و برنامه‌ریزی شده است.