ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد

سفارش و توزیع کتب درسی سال تحصیلی جدید از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com ثبت می‌شود

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ از ۹ اردیبهشت خبرداد.

مهدی منتجب اظهار داشت: در این مرحله سفارش کتب درسی برای دانش آموزان میان‌پایه شامل (دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم) ثبت می‌شود و تا ۲۶ خرداد نیز ادامه دارد.

وی افزود: ثبت‌نام سایر پایه‌ها شامل پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم از پنجم تیر آغاز می‌شود و تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: سفارش و توزیع کتب درسی سال تحصیلی جدید از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com ثبت می‌شود.

به گفته منتجب کتاب‌های درسی از ۱۶ اردیبهشت به مناطق و نواحی استان تحویل می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، روزانه چهار منطقه و ناحیه کتب خود را دریافت می‌کنند.