تیم ذوب‌آهن قهرمان لیگ برتر وزنه‌برداری ایران شد

در پایان این رقابت علیرضا یوسفی از ذوب آهن اصفهان با مهار وزنه ۱۸۱ کیلوگرم در یکضرب و ۲۴۱ کیلوگرم در دوضرب و مجموع رکورد ۴۲۲ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت

تیم ذوب‌آهن اصفهان عنوان قهرمانی لیگ برتر وزنه‌برداری را از آن خود کرد. به گزارش ایرنا، مسابقات هفته سوم و فینال لیگ وزنه‌برداری ایران در شهر اهواز برگزار و تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد با کسب یک هزار و ۸۲۲ امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند. این قهرمانی در حالی به دست آمد که نماینده اصفهان در هفته نخست لیگ برتر سیدرسول معتمدی بهترین وزنه‌بردار خود را به خاطر مصدومیت از دست داد. تیم وزنه‌برداری ملی حفاری در لیگ وزنه‌برداری و در رده سنی بزرگسالان با یک هزار ۸۱۲ امتیاز در جایگاه دوم و سایپا نیز با یک هزار و ۷۳۴ امتیاز در سکوی سوم قرار گرفت.

در روز پایانی این رقابت‌ها، پیکارهای دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم برگزار شد که علاقمندان شاهد دوئل جذاب علیرضا یوسفی قهرمان المپیک جوانان، علی داودی نایب قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو و آیت شریفی ملی‌پوش این دسته بودند. در پایان این رقابت علیرضا یوسفی از ذوب آهن اصفهان با مهار وزنه ۱۸۱ کیلوگرم در یکضرب و ۲۴۱ کیلوگرم در دوضرب و مجموع رکورد ۴۲۲ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت.

علی داودی نیز عملکرد مناسبی نداشت. وی که با تیم ملی حفاری در لیگ حضور داشت در یکضرب ۱۹۴ کیلوگرم و در دوضرب ۲۲۴ کیلوگرم را مهار کرد تا با مجموع ۴۱۷ کیلوگرم در جایگاه دوم قرار گیرد. آیت شریفی از تیم سایپا نیز با ۴۱۵ کیلوگرم عنوان سوم را کسب کرد.

سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری، بهداد سلیمی سرپرست نایب رییسی و حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون نظاره‌گر هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری بودند.