مروری بر فعالیت‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روزهای گذشته

تکمیل ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرها

در دهمین شب میزبانی از گردشگران نوروزی، میزبان حدود ۱۱۴ هزار نفر بودیم که منجر به تکمیل ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، اسکان بیش از ۴۷ هزار مسافر در مدارس آموزش و پرورش و بیش از ۱۳ هزار نفر در منازل استیجاری شد.

یلدا توکلی: اسکان بیش از نیم میلیون مسافر در اصفهان از ۲۴ اسفندماه تاکنون و استقرار ۶ نیروی غواص در حاشیه زاینده‌رود از جمله اقدامات کمیته‌های مختلف ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روزها و شب‌های گذشته بوده است.
مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در دهمین شب میزبانی از گردشگران نوروزی، میزبان حدود ۱۱۴ هزار نفر بودیم که منجر به تکمیل ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، اسکان بیش از ۴۷ هزار مسافر در مدارس آموزش و پرورش و بیش از ۱۳ هزار نفر در منازل استیجاری شد.
جواد شفیعی با اعلام اینکه از بیست‌وچهارم اسفند بیش از ۵۰۰ هزار مسافر در اصفهان اسکان یافته اند، گفت: در مجموع از ابتدای شروع فعالیت ستاد (بیست‌وچهارم اسفند) بیش از ۹ هزار خودرو وارد مجموعه باغ فدک شده است.
استقرار ۶ نیروی غواص در حاشیه زاینده‌رود
مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان نیز با بیان اینکه ۶ نفر از نیروهای غواص آتش‌نشانی با ۳ خودرو اطراف زاینده‌رود مستقر هستند، گفت: روز ۴ فروردین ماه ۱۲۰ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه در قالب یک اکیپ ثابت در ۲ شیفت در نقاط مختلف کوه انجام شد.
محمدمهدی مقدس‌زاده با اعلام اینکه یک هزار و ۷۷۷ چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند، افزود: نیروهای آتش‌نشان مستقر در باغ فدک ۲۸۷ کپسول گاز پیک‌نیک و ۵وسیله گرمایشی را از چادر مسافران خارج کردند.
او از برپایی ۹۳ چادر در سالن ورزشی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در ورزشگاه ولایت ۱۲۰ چادر، در ورزشگاه امیریه ۶۴ چادر و در امام‌زاده هفتشویه ۲۴ چادر مسافرتی برپا شده است.