تکمیل طرح‌های نیمه تمام، اولویت دولت است

استاندار اصفهان گفت: اولویت دولت و استانداری اصفهان تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان است و بر این اساس طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در همه شهرستان‌های استان شناسایی شده تا با جذب اعتبار از سوی دولت تکمیل شود. سید رضا مرتضوی در سفر به شهرستان آران و بیدگل، اظهار کرد: استان اصفهان […]

استاندار اصفهان گفت: اولویت دولت و استانداری اصفهان تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان است و بر این اساس طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در همه شهرستان‌های استان شناسایی شده تا با جذب اعتبار از سوی دولت تکمیل شود.

سید رضا مرتضوی در سفر به شهرستان آران و بیدگل، اظهار کرد: استان اصفهان برای پذیرایی از رئیس جمهور آماده است و تلاش می‌کنیم تا از این ظرفیت استفاده کرده و طرح‌های نیمه تمام استان را تکمیل کنیم.

  • فهرست‌بندی طرح‌های با پیشرفت بالای ۵۰ تا ۶۰ درصد

وی افزود: طرح‌های با پیشرفت بالای ۵۰ تا ۶۰ درصد با حضور مسئولان هر شهرستان بررسی و فهرست‌بندی شده و در جلسه با مدیران استان به تأیید رسیده و به تیم نمایندگان رئیس جمهور ارائه شده است.

استانداراصفهان، تصریح کرد: شرایط برای سفررئیس جمهور به اصفهان آماده است و امیدواریم درهفته آینده این سفرانجام شود که بر اساس برنامه ریزی‌ها، نمایندگان هر شهرستان درمرکز استان در نشست با رئیس جمهور شرکت خواهند کرد.

مرتضوی گفت: مجموعه استانداری اصفهان همراه با مدیران کل ۱۵ روزیکباربه شهرستان‌های استان سفر کرده مسائل و مشکلات شهروندان را شناسایی کرده و برای حل آنها پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

استاندار اصفهان، تاکید کرد: حضور میدانی مدیران و ملاقات‌های چهره به چهره با مردم بالاخص در راستای سامان دهی به دغدغه‌های همگانی و پی‌جویی خواسته‌ها و مطالبات موضوعی بسیار ضروری و الزام آور در دولت سیزدهم، است.

  • مدیریت کلان استان، ملزم به تحقق شعار سال

مرتضوی گفت: مدیریت کلان استان، ملزم به تحقق شعار سال و حمایت از طرح‌های دانش بنیان و کارآفرینی است و کارگزار دولت سیزدهم مکلف است در همه حال دغدغه‌های همگانی را در تعامل با نخبگان و متخصصان شناسایی، سامان دهی و رفع کند.

همچنین استاندار اصفهان در گلزار شهدای ابوزید آباد حاضر شد و پس از ادای احترام به شهدا، در دیدار از شهرک صنعتی ابوزیدآباد، با شماری از صاحبان صنایع، گفت‌وگو کرده و برای رفع مشکلات آنان قول مساعد داد.

بررسی مسائل محل دفن پسماندهای منطقه کاشان و آران و بیدگل، نوار مرزی حائل بین شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان، کشتارگاه صنعتی کاشان، محل اتصال کنارگذر آران و بیدگل به کاشان، منطقه مسکونی یحیی‌آباد، شهرک صنعتی سلیمان صباحی، مجتمع فولاد کویر و بیمارستان ثامن‌الحجج (ع)، شهرک نمک از محورهای سفر استاندار بود.