توقیف خودروی ۱۵ میلیارد ریالی قاچاق در اصفهان

کارشناسان پلیس راهور فرماندهی انتظامی حین بررسی یک دستگاه خودروی سواری تویوتا دو کابین که برای دریافت پلاک جدید به مرکز تعویض پلاک مراجعه کرده بود، متوجه شدند این خودرو فاقد اصالت است

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا خارجی قاچاق حین مراجعه به مرکز تعویض پلاک این فرماندهی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر بیان داشت: کارشناسان پلیس راهور فرماندهی انتظامی حین بررسی یک دستگاه خودروی سواری تویوتا دو کابین که برای دریافت پلاک جدید به مرکز تعویض پلاک مراجعه کرده بود، متوجه شدند این خودرو فاقد اصالت است.

وی افزود: پس از بررسی دقیق از مبادی قانونی در نهایت مشخص شد که این خودرو بصورت قاچاق تهیه شده است که در این رابطه آن را توقیف و به پارکینگ هدایت کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش خودروی مکشوفه را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مالک خودرو نیز با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان / محموله ۱۰ میلیارد ریالی قاچاق در یک باربری تخلیه شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال حین تخلیه در یک باربری خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی حین بازدید از باربری‌های سطح شهر اصفهان به وجود تعداد زیادی کالای خارجی در حال تخلیه در یک باربری مشکوک شدند و موضوع را بررسی کردند.

وی اظهار داشت: در این عملیات ۲۲۲ هزار ۷۲۴ عدد نواع کالای قاچاق و فاقد مدارک معتبر گمرکی شامل یخچال، پیانو، عود، لوازم یدکی خودرو، پوشاک و هدست کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان، ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این کالاها توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و مُتصدی باربری نیز دستگیر شد.