توزیع میوه‌های بسته‌بندی شده در فروشگاه‌های کوثر اصفهان

مردم از گرانی میوه نارضایتی‌هایی دارند و برای همه محرز شده است که در این عرصه، نقش دلال‌ها و واسطه‌ها باعث افزایش قیمت این محصول می‌شود، بر این اساس تصمیم به توزیع میوه به صورت بسته‌بندی شده از طریق شرکت‌های پخش در فروشگاه‌های کوثر شهر اصفهان گرفتیم

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از توزیع میوه‌های بسته‌بندی شده در فروشگاه‌های کوثر با هدف حذف واسطه‌ها، مصرف بهینه شهروندان و کاهش اسراف میوه خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور اظهار کرد: بسته‌بندی میوه، نقش مؤثری در کیفیت آن دارد و سبب افزایش ماندگاری و میزان مرغوبیت میوه می‌شود، لذا تولیدکنندگانی که به گسترش فروش خود و رضایت مشتری اهمیت می‌دهند، همواره به بسته‌بندی میوه به بهترین شکل اهمیت می‌دهند تا بتوانند به بهترین نحو بازار فروش خود را ارتقا دهند.

وی تصریح کرد: در بازارهای میوه و تره‌بار جوامع مدرن، به طور تقریبی تمام میوه‌ها و سبزی‌ها به صورت بسته‌بندی و برچسب‌گذاری شده عرضه می‌شود و این امر سبب تشخیص آسان‌تر کیفیت محصول توسط مشتری خواهد شد و توزیع و عرضه منظم‌تری را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: مردم از گرانی میوه نارضایتی‌هایی دارند و برای همه محرز شده است که در این عرصه، نقش دلال‌ها و واسطه‌ها باعث افزایش قیمت این محصول می‌شود، بر این اساس تصمیم به توزیع میوه به صورت بسته‌بندی شده از طریق شرکت‌های پخش در فروشگاه‌های کوثر شهر اصفهان گرفتیم.

وی افزود: در این راستا با شرکتی جهت سورت، بسته‌بندی و پخش میوه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و سپس توزیع در فروشگاه‌های کوثر وارد مذاکره شده‌ایم.

ماه‌آورپور با اشاره به مزایای توزیع میوه‌های درجه‌بندی شده در فروشگاه‌های کوثر، خاطرنشان کرد: با این اقدام علاوه بر حذف واسطه و دلال، مصرف شهروندان نیز بهینه خواهد شد و دورریز و اسراف میوه کاهش خواهد یافت.