توزیع بیش از ۲هزار بسته معیشتی رزمایش مواسات مومنانه در شاهین‌شهر

فرمانده ناحیه مقاومت شاهین‌شهر و میمه، از توزیع دوهزار و ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۵۷ میلیون تومان، بین نیازمندان و آسیب دیدگان بحران کرونا در شهرستان، خبرداد.

سرهنگ مسعود جهانگیری، اظهارکرد: در راستای اجرای رزمایش مواسات مومنانه و همدلی به فرمان مقام معظم رهبری، ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه، اقدام به توزیع بسته‌های کمک معیشتی، در دو مرحله، بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان حادثه کرونا کرده‌است.

وی، افزود: در مرحله اول اجرای رزمایش مواسات مومنانه و همدلی، هزار بسته معیشتی_فرهنگی و در مرحله دوم هزارو هفتصد بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰هزار تومان از محل جلب مشارکت های مردمی، خیران و سپاه تهیه و توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، خاطرنشان‌کرد: پایگاه‌های بسیج مستقر در مساجد بهترین راه‌ شناسایی و رسیدگی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان حادثه کرونا است، که البته منجر به شناسایی تعداد اندکی از افراد در پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نیز شد، همچنین در اجرای کامل این طرح به هر خانوار نیازمند تنها یک‌بار بسته معیشتی اهدا می‌شود.

سرهنگ جهانگیری، با تاکید بر نقش پر رنگ بسیج در همه عرصه‌ها همگام و همراه با مردم، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا و قبل از فرمان اجرای رزمایش مواسات مومنانه و همدلی، ناحیه مقاومت شاهین‌شهر و میمه، ۷هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع کووید ۱۹، توزیع کرده‌بود.