تنها یک دهم ظرفیت بیمارستانی اصفهان درگیرِ کرونا است

استاندار اصفهان گفت: در مسئله ویروس کرونا به واسطه تمهیدات پیش بینی شده، کمتر از یک دهم ظرفیت بیمارستانی استان اصفهان درگیر این مشکل شده است.

عباس رضایی امروز (یکشنبه-۲۴ فروردین) در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان، اظهار کرد: امروز در حال پشت سر گذاشتن روزهای سخت کرونایی در کشور هستیم.

وی ادامه داد: واقعیات نشان داد برخی کشورهایی که خود را مدعی می دانستند و در ابتدای شروع کرونا در ایران از طریق رسانه‌های بیگانه تمسخر، شایعه پراکنی و تضعیف ایران اسلامی را در دستور کار قرار داده بودند، امروز خود با بدترین مشکلات مواجه هستند تا جایی که برای حل مشکلات از دیگر کشورها کمک درخواست می‌کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ایران تنها کشور در جهان است که رسالت اصلی خود را زمینه‌سازی ظهور منجی بشریت می‌داند، تاکید کرد: بی شک هدایت‌ها و عنایات خاص امام زمان (عج) در برون رفت از این مشکلات و همراهی مردم بزرگترین پشتوانه نظام اسلامی است.

به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رضایی به هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد و افزود: قطعا حضور همه جانبه مردم و مسئولان، در سطح کشوری و استانی عملکردی قابل قبول در دفاع از امنیت، سلامت و رفاه مردم را به رخ جهانیان کشیده است.

وی تاکید کرد: عملکرد نظام اسلامی در حالی است که ما با تحریم‌های ظالمانه نیز مواجه بوده‌ایم و دشمن تلاش گسترده‌ای برای ضربه زدن به نظام داشته است.

استاندار اصفهان، تاکید کرد: بی شک اگر سایر کشورها با کمترین هجمه‌هایی که به نظام اسلامی ما وارد شد، مواجه می‌شدند، طعم شکست را می‌چشیدند.

وی اظهار کرد: در مسئله ویروس کرونا به واسطه تمهیدات پیش بینی شده، کمتر از یک دهم ظرفیت بیمارستانی استان اصفهان درگیر این مشکل شده است.

رضایی تاکید کرد: این موضوع نشان از عظمت نظام و انقلاب، دغدغه مسئولان در تامین نیازمندی‌های سلامت و بهداشت و هماهنگی خوب مردم با مسئولان نظام دارد.

استاندار اصفهان ادامه داد: برخلاف تبلیغات منافقین، اقدامات به موقع مسئولان در نظام اسلامی با همکاری مردم علی‌رغم تحریم‌ها، تجلی همدلی و هم افزایی، وحدت و انسجام ملی بوده است.

وی به حضور نیروهای مسلح در مدیریت بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: امروز ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مدیریت شهری به صورت جهادی در این مسئله ورود پیدا کرده‌اند و باید قدردان این نعمت باشیم و از هر فرصتی برای خدمت استفاده کنیم.

در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان قصایی نیروهای مسلح استان اصفهان از زحمات مهدی تشکری در دوران تصدی ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تقدیر و سید محسن بنیمی به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد. بنیمی پیش از این ریاست شعبه ۲۶ دادگاه تجدید نظر استان اصفهان را به عهده داشته است.