تمدید مهلت ارسال اثر تا ۲۶ اردیبهشت

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب هنری، ادبی، پژوهش، نوآوری و فناوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند . ثبت نام و ارسال آثار از طریق سایت جشنواره جان فدا به نشانی mohajer.tvu.ac.ir/janfada میسر است .

دبیر نخستین جشنواره هنری و ادبی جان فدا از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۲۶ اردیبهشت جاری برای دانشگاهیان و دانش آموزان استان اصفهان خبر داد.

مهدی حاجیان افزود: نخستین جشنواره هنری و ادبی “جان فدا” با محوریت مقاومت و انقلاب اسلامی سوم خرداد امسال مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و ایثار در دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید مهاجر اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه هدف این جشنواره، دانشگاهیان شامل دانشجویان، استادان و کارکنان و دانش آموزان هستند، اظهار داشت: محورهای این جشنواره مقاومت و انقلاب اسلامی، “مقاومت، صلح، امید و کرامت انسانی”، “فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری”، “آزادیخواهی و میهن‌پرستی” است.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب هنری، ادبی، پژوهش، نوآوری و فناوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، خاطرنشان کرد: ابتدا مقرر بود که این رویداد اسفند پارسال برگزار شود، اما با توجه به استقبال گسترده دانشگاه‌ها و همچنین اضافه شدن بخش‌های دیگر، برگزاری آن به خرداد امسال موکول شد.

حاجیان اضافه کرد: این جشنواره فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف مرتبط با موضوع مقاومت و فرهنگ ایثار است و به آثار فاخر و برگزیده جوایزی اعطا می‌شود.

وی هدف از برگزاری جشنواره مذکور را گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت، روحیهٔ مقاومت، فداکاری، نوع‌دوستی و استکبارستیزی دانست و گفت: برگزاری چنین رویدادهایی به تقویت ارتباط فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان نیز منجر خواهد شد.

حاجیان با اشاره به اینکه میهن‌پرستی یکی از محورهای این جشنواره است، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید بدانند که با وجود تفاوت نظرهایی که بین افراد مختلف ممکن است وجود داشته باشد اما همه ما حول یک محور ایستاده‌ایم و آن میهن است، ما نمی‌توانیم آن را رها کنیم و از دیگران انتظار داشته باشیم که برای ما کاری انجام دهند.

دبیر جشنواره ” جان فدا “ افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف مانند گرافیک، پوستر، اینفوگرافیک، رسانه‌های ویدئویی، کتاب آنلاین چند رسانه‌ای، پویانمایی، خوشنویسی، نقاشی، عکس، شعر و داستان کوتاه به دبیرخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: ثبت نام و ارسال آثار از طریق سایت جشنواره جان فدا به نشانی mohajer.tvu.ac.ir/janfada میسر است.