تمامی واحدهای مسکن مهر اصفهان به متقاضیان تحویل داده شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: همه واحدهای ساختمانی مسکن مهر این استان تکمیل شده و به خانوارهای متقاضی تحویل شده است. علی‌رضا قاری‌قرآن شنبه شب در آیین بهره برداری از ۵۱ واحد مسکن مهر استان در شهرضا در جنوب اصفهان اظهار داشت: هم اینک تمامی ۱۶۰ هزار واحد مسکن مهر استان اصفهان […]

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: همه واحدهای ساختمانی مسکن مهر این استان تکمیل شده و به خانوارهای متقاضی تحویل شده است.

علی‌رضا قاری‌قرآن شنبه شب در آیین بهره برداری از ۵۱ واحد مسکن مهر استان در شهرضا در جنوب اصفهان اظهار داشت: هم اینک تمامی ۱۶۰ هزار واحد مسکن مهر استان اصفهان تحول متقاضیان شده است.
وی افزود: سه هزار و ۲۰۰ نفر برای مسکن مهر شهرضا ثبت نام کرده بودند که ۵۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده و مسکن شماری از آنان در شهرک سروستان احداث و تحویل آنان شد.
به گفته وی، حدود یک‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر پیش از این با مشارکت انبوه سازان در شهرضا احداث شده بود که با افتتاح ۲۱ واحد در پایان سال گذشته و ۵۱ واحدی که امروز تحویل متقاضیان شد پرونده این طرح در استان بسته شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان شهرضا را از موفق‌ترین شهرستان‌ها در اجرای طرح مسکن مهر برشمرد و افزود: کمک به اقشار کم‌درآمد در ادامه با اجرای طرح مسکن ملی دنبال خواهد شد.
قاری‌قرآن با بیان اینکه ۷۰ هزار واحد مسکن ملی در شهرهای مختلف استان اصفهان پیش بینی شده است، ادامه داد: از تعداد ۹۵ هزار متقاضی که تا زمان حاضر ثبت نام کرده‌اند حدود ۱۸ هزار نفر قسط اولیه را پرداخت کرده‌اند.
وی ابراز امیدواری کرد: با توجه اینکه قرارداد ساخت این واحدهای مسکونی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بسته شده تا ۲ سال آینده شاهد ساخت و تکمیل بخش زیادی از این ساختمان‌ها در مناطق مختلف استان اصفهان باشیم.