تقویت زیرساخت‌های گردشگری سلامت در اصفهان مورد توجه باشد

معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: زیرساخت‌های گردشگری سلامت باید در اصفهان مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه باید از ظرفیت‌های فضای مجازی استفاده شود. سید کاظم سجادی در دیدار با استاندار اصفهان، دفتر وزارت امور خارجه در این استان را یکی از فعال‌ترین دفاتر کشور اعلام کرد و […]

معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: زیرساخت‌های گردشگری سلامت باید در اصفهان مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه باید از ظرفیت‌های فضای مجازی استفاده شود.

سید کاظم سجادی در دیدار با استاندار اصفهان، دفتر وزارت امور خارجه در این استان را یکی از فعال‌ترین دفاتر کشور اعلام کرد و اظهار داشت: استان اصفهان در زمینه صنعت، هنر، صنایع دستی، حمل و نقل، کشاورزی، دیپلماسی، دانشگاهی و … قابلیت‌های فراوانی دارد.
وی به بازدید از فرودگاه اصفهان اشاره کرد و افزود: این فرودگاه نسبت به گذشته شرایط مطلوب‌تری را دارد و می‌تواند درگاهی برای صادرات به دیگر کشورهای جهان باشد.
معاون کنسولی وزیر امور خارجه با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های درمانی و شرکت‌های دانش بنیان در اصفهان تصریح کرد: ظرفیت‌های خوب این استان باید از طریق سفارت‌خانه‌های خارجی به جهانیان معرفی شود.
وی تقویت زیرساخت‌های گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت در استان اصفهان را امری ضروری دانست و گفت: ضروری است در این زمینه از بستر فضای مجازی برای معرفی داشته‌های اصفهان به جامعه بهداشت جهانی برنامه‌ریزی صورت گیرد.
سجادی با تاکید بر اینکه هنوز زمان پایان کرونا مشخص نیست و از این رو باید توسعه صنعت گردشگری را با رعایت پروتکل‌های درمانی در دستور کار قرار دهیم، اضافه کرد: در این زمینه استانداری و دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه باید همکاری بیشتری با نهادهای درمانی استان داشته باشند.
وی با بیان اینکه در زمینه گردشگری سلامت تعامل خوبی با وزارت میراث فرهنگی ایجاد شده است، تصریح کرد: در این زمینه ضروری است وبیناری با حضور سرمایه‌گذاران خارج از کشور به منظور معرفی بهتر استان اصفهان برگزار شود.