تقدیر وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان

    وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان به پاس خدمات شبانه روزی ارائه شده به زوار اربعین حسینی در سال ۱۳۹۸ تقدیر و قدردانی کرد. محمد اسلامی شامگاه ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۸، در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری از مهدی خضری مدیرکل راهداری […]

 

 

وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان به پاس خدمات شبانه روزی ارائه شده به زوار اربعین حسینی در سال ۱۳۹۸ تقدیر و قدردانی کرد.

محمد اسلامی شامگاه ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۸، در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری از مهدی خضری مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان به پاس خدمت رسانی شایسته به زوار اربعین حسینی ۱۳۹۸ تقدیر کرد.

 در بخشی از تقدیرنامه اهدا شده از سوی وزیر راه و شهرسازی آمده است: ضمن تبریک این ایام پرافتخار برای بخش راهداری و حمل ونقل جاده‌ای از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی جنابعالی و همکاران محترم آن اداره کل، صنف حمل ونقل مسافر و رانندگان پرتلاش استان که با بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌ها، امکانات و منابع انسانی و تأمین ناوگان مورد نیاز برای جابه جایی زائران اربعین و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در سال ۱۳۹۸ اهتمام داشتید، تقدیر و قدردانی به عمل می‌آید. از خداوند سبحان سلامتی و توفیق روز افزون به همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و میهن عزیز اسلامی را مسئلت می‌نمایم.