مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

تفویض اختیار به مناطق، تحول مهمی در پیشرفت و گذر از بحران‌های شرکت مخابرات

در پایان سال ۱۴۰۲، تغییرات صورت‌گرفته، این نوید را می‌دهد که ناترازی در سال جدید، کمتر شود و با افزایش درآمد و کاهش هزینه، بسیاری از مناطق بر اساس آمار و ارقام، در ناحیه مثبت قرار گیرند و این زمانِ مناسب، برای اجرای این طرح، انتخاب شد.

یلدا توکلی: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر استفاده از پتانسیل مناطق مخابراتی کشور برای افزایش درآمد، صرفه‌جویی و بهینه‌سازی هزینه‌ها گفت: خودگردانی و تفویض اختیار به مناطق، تحول مهمی در پیشرفت و گذر از بحران‌های شرکت است.

مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  در تشریح طرح خودگردانی و تفویض اختیار به ۵ منطقه مخابراتی کشور، خاطرنشان کرد: از سه سال قبل، در هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، این موضوع مطرح شد که هر یک از مناطق، خودشان درآمدها و هزینه‌های خود را مدیریت کنند.

وی افزود: پس از مصوبه هیئت مدیره، این طرح، در یک کارگروه متشکل از حوزه‌های مختلف راهبرد، تجاری و خدمات مشتریان، شبکه، فناوری و غیره، با مناطق مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت.

سلطانی با اشاره به اینکه طرح خودگردانی و تفویض اختیار به مناطق مخابراتی باید در شرایط مناسب و با برنامه‌ریزی و مطالعه دقیق اجرا می‌شد، تصریح کرد: در پایان سال ۱۴۰۲، تغییرات صورت‌گرفته، این نوید را می‌دهد که ناترازی در سال جدید، کمتر شود و با افزایش درآمد و کاهش هزینه، بسیاری از مناطق بر اساس آمار و ارقام، در ناحیه مثبت قرار گیرند و این زمانِ مناسب، برای اجرای این طرح، انتخاب شد.

وی با اظهار امیدواری از اینکه این طرح در تمام مناطق مخابراتی اجرا شود، گفت: با خودگردانی و تفویض اختیار به مناطق، استان‌ها بحران‌ها را پشت سر می‌گذارند و به مرحله آرامش می‌رسند.

در این جلسه که با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات؛ داوود زارعیان، معاون تجاری خدمات مشتریان؛ شکوری، معاون راهبرد و توسعه کسب‌وکار؛ طاهری، معاون مالی، خلیلی، معاون شبکه و همچنین مدیران مناطق البرز، اصفهان، سمنان، مرکزی، خراسان شمالی و همچنین دیگر مدیران مناطق به‌صورت ویدئوکنفرانسی تشکیل شد، تفاهمنامه خودگردانی و تفویض اختیار پنج منطقه منتخب، به امضا رسید.