تصمیم گیری در مورد گذر آقانجفی با توجه به منافع شهر و میراث تاریخی

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نشست با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان شهری و استانی در مورد گذر آقانجفی و مرکز همایش های بین المللی اصفهان، گفت: امیدوارم نتیجه این نشست، بهره مندی مناسب از سالن مرکز همایش های بین المللی و تصمیم خوب در مورد گذر آقا نوراله نجفی با توجه […]

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نشست با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان شهری و استانی در مورد گذر آقانجفی و مرکز همایش های بین المللی اصفهان، گفت: امیدوارم نتیجه این نشست، بهره مندی مناسب از سالن مرکز همایش های بین المللی و تصمیم خوب در مورد گذر آقا نوراله نجفی با توجه به منافع شهری و میراث تاریخی باشد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در گفت و گوی زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه امشب یلدای ایران است و یکی از ارزش های ویژه این شب با هم بودن خانواده هاست چراکه خانواده به عنوان یک نهاد و واحد بنیادین جامعه نقش مهمی در شکل گیری فرهنگ اجتماع دارد، اظهار کرد: یلدا شب مهربانی، خوشرویی، صلح، صفا و آشتی است. شب یلدا شب خانواده است و امیدوارم همشهریان عزیز در همه جای ایران یلدای خاطره انگیزی داشته باشند.

وی ادامه داد: دیروز در خانواده بزرگ شهرداری اصفهان به همراه مدیران شهری و اعضای شورای شهر در کنار پاکبانان شهر به عنوان اعضای خانواده خود در شهرداری بودیم و برای دومین سال جشن شب زنده داران یلدا را در مناطق ۱۵ گانه شهر ویژه پاسداشت تلاش پاکبانان شهر اصفهان برگزار کردیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این مراسم، جشنی شاد و پرخاطره بود و از لحاظ علوم ارتباطات نیز کاری ارزشمند برای گرامیداشت پاکبانان به شمار می رود و امیدوارم شهروندان هم قدردان زحمات طاقت فرسای این عزیزان باشند و در اعیاد و جشن ها بیشتر به فکر نظافت شهر باشند.

وی افزود: پاکبانان بعد از نیمه شب که همه در خواب و استراحت هستند، به نظافت شهر مشغول اند و باید رفتار و عمل ما به گونه ای باشد که رعایت حال آنها را کرده و احترام این قشر زحمت کش را حفظ کنیم.

نوروزی اظهار کرد: همچنین روز گذشته وزیر راه و شهرسازی بازدیدی از گذر آقا نوراله نجفی و مرکز همایش های بین المللی شهر اصفهان داشت و در جلسه ای که با حضور استاندار اصفهان و برخی مسئولان در محل پروژه مرکز همایش ها برگزار شد، مباحث خوبی در خصوص پروژه های شهری و پیشرفت های صورت گرفته و گره هایی که باید با کمک همه باز شود، مطرح شد.

وی افزود: امیدوارم نتیجه این نشست، بهره مندی مناسب از سالن مرکز همایش های بین المللی و تصمیم خوب در مورد گذر آقا نوراله نجفی با توجه به منافع شهری و میراث تاریخی باشد. همچنین با توجه به مباحث مطرح شده انتظار داریم در رابطه با رینگ چهارم شهر و ادامه خط دوم متروی اصفهان اتفاقات خوبی در شهر رخ دهد.