تشریح فعالیت های پستی اصفهان در ایام نوروز

از اسفند ماه تا پایان سال جاری تمامی واحد های پست دولتی در سراسر استان تا ساعت 16 باز بوده و خدمات پستی ارائه می دهند

دریاوفایی : حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان درباره فعالیت پست استان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز، طی سخنانی گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ خدمت رسانی واحدهای توزیع و قبول، همچنان ادامه دارد.
وی درباره جزییات خدمات پستی در بازه زمانی یادشده توضیح داد: از اسفند ماه تا پایان سال جاری تمامی واحد های پست دولتی در سراسر استان تا ساعت ۱۶ باز بوده و خدمات پستی ارائه می دهند. ناحیه پستی نشاط در روز های غیر تعطیل تا ساعت ۲۰ باز بوده و در روز های (۱۸،۲۵، ۲۹اسفند ) از ساعت ۸ الی ۱۳ دارای کشیک قبول مرسولات است. نواحی پستی فیض ، ملک شهر و بهارستان در روز های (۱۸،۲۵،و۲۹ اسفند ماه ) از ساعت ۸ الی ۱۳ دارای کشیک قبول مرسولات است. ناحیه پستی نشاط در روزهای دوم، چهارم و دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و همچنین باجه مرکزی تمام ادارات پست شهرستان‌های تابعه پست اصفهان در روزهای ذکر شده از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ دارای شیفت قبول مرسولات هستند.
مدیر کل پست استان اصفهان افزود: تمام واحدهای پستی فوق موظفند در صورت حضور مشتری در باجه‌های قبول‌، بدون توجه به ساعات یاد شده تا آخرین مشتری را پذیرش و حسب ضرورت و نیاز مشتریان ساعت کشیک را افزایش دهند.
وی همچنین اعلام کرد: باجه‌های مرسولات معطله در واحدهای مذکور نیز از ساعت ۸ تا ۱۳ باز است.