تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم در نشست با فعالین سیاسی استان

در این نشست دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم و مشارکت همگانی در انتخابات مورد بحث قرار گرفت

آزاده سلیمان نژاد : استاندار اصفهان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با نمایندگان احزاب، تشکل‌ها و فعالین سیاسی استان دیدار و گفتگو کردند.در این نشست دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم و مشارکت همگانی در انتخابات مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش  اخبار اصفهان  از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، یکشنبه هشتم بهمن‌ماه، در نشست با نمایندگان احزاب، تشکل‌ها و فعالین سیاسی استان، بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در چشم مردم حقیر نشان دهد، البته که نباید این اندیشه‌ها در بیان نخبگان سیاسی نیز دیده شود.
وی ادامه داد: کشور ما جزو کشورهای برتر دنیا در حوزه زیرساخت‌ها است، اتفاقی که در ۴۵ سال اخیر در جمهوری اسلامی افتاده و دستاوردهایی که به دست آمده کاملاً قابل دفاع است.
استاندار اصفهان گفت: البته که با آرمان‌هایی که در سر داریم فاصله‌هایی وجود دارد اما باید مراقب بود تا دشمن گوهر در دست مردم ما را گردو و گردوی در دست خود را گوهر نشان ندهد.
دکتر مرتضوی ادامه داد: در دو سال اخیر در استان اصفهان نزدیک به ۵۰۰ واحد صنعتی و اقتصادی از رکود درآمدند و به چرخه فعالیت بازگشتند، واحدی مانند پلی اکریل پس از سالها به مدار تولید بازگشت و نور امید در قلب کارگران این کارخانه روشن شد.
وی اظهار کرد: در حوزه آب که دغدغه مردم استان اصفهان است پس از سالها چندین پروژه واقعی در حال انجام و یکی از پر سرعت‌ترین پروژه‌های آبی کشور پروژه تأمین آب استان اصفهان از دریای عمان است.
استاندار اصفهان افزود: در بخش تولید نیز برای قریب به یکهزار و ۷۱۰ واحد تولیدی استان برنامه‌های توسعه‌ای در نظر گرفته شده است و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در هفته بیش از دو بار برگزار می‌شود تا گره‌ای از مشکلات تولیدکنندگان استان باز شود.
دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم شبانه روزی برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنیم و آمادگی این را داریم که احزاب سیاسی از پروژه‌های استان بازدید کنند و از اینگونه همکاری‌ها استقبال می‌کنیم.
وی متذکر شد: رتبه استان اصفهان در جمع استانداری های کشور، رتبه عالی است لیکن علیرغم این موضوع خدمت به مردم را برای خود افتخار می‌دانیم اما دلبستگی به سِمت و عنوان هم نداریم.
استاندار اصفهان اظهار کرد: بر این باور قلبی هستیم که با جهاد تبیین می‌توانیم بسیاری از فتنه‌های دشمن را بی‌اثر کنیم
دکتر مرتضوی گفت: یکی از مسئولیت‌های ما همین نشست با نمایندگان احزاب و فعالین سیاسی استان است، این حجت میان ما است از طرفی عملکرد جمهوری اسلامی که پیش روی شما قرار دارد و در قبال آن وظیفه و مسئولیت هر کدام از ما در فرایند انتخابات است.
وی در پایان اضافه کرد: از امروز تا پایان انتخابات در مبارزه‌ای نفس‌گیر با نظام سلطه هستیم در این شرایط باید هوشیار عمل و تمام قد از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم.