تدابیر شهرداری اصفهان برای کارتن‌خواب‌ها در فصل سرما

با توجه به سرمای شدید در راستای حفظ جان کارتن خواب‌ها، جلوگیری از بروز حوادث و پیشگیری از معضلات اجتماعی، محل‌های تجمع این افراد در تمام محلات شهر شناسایی شده است و هدایت آنها به مرکز مجهز شده جهت غربالگری و اسکان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه سرمای شدید هوا در این روزها اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان، کارتن‌خواب‌ها را به مرکز مربوط به ساماندهی هدایت می‌کنند.

روح الله ابوطالبی در گفت‌وگو با رادیو «صدای شهر» اظهار کرد: با توجه به سرمای شدید در راستای حفظ جان کارتن خواب‌ها، جلوگیری از بروز حوادث و پیشگیری از معضلات اجتماعی، محل‌های تجمع این افراد در تمام محلات شهر شناسایی شده است و هدایت آنها به مرکز مجهز شده جهت غربالگری و اسکان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این طرح به تمام اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ابلاغ شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: به‌زودی مرکز ساماندهی و غربالگری ویژه کودکان متکدی تا سن زیر ۱۸ سال راه‌اندازی خواهد شد.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: این مرکز در حال تجهیز مطابق با استانداردها و دستورالعمل‌های مربوطه است در این راستا بعد از راه‌اندازی اکیپ‌های گشت پیشگیری نسبت به هدایت این گروه از افراد به مرکز مربوطه اقدام می‌کنند.

وی افزود: در گام نخست حدود ۱۲۰ نفر از این افراد شناسایی شده‌اند که به مراکز مربوطه هدایت خواهند شد.