تحریم‌های اروپا تاثیری درفعالیت‌های ستاد امر به معروف ندارد

حراست و حفاظت از ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم و حراست از اصل نظام مهمترین دلیل دشمنان برای تحریم ستاد امربه معروف ونهی از منکر و دبیر این ستاد، بوده است که دشمنان از این فعالیت‌ها و برنامه‌ها ناراضی و عصبانی هستند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: ستاد امربه معروف ونهی از منکر یک بنگاه اقتصادی نیست و دبیر آن هم یک فعال اقتصادی نیست که بخواهد تحریم‌ها در جلوگیری از فعالیت‌های ستاد نقش و تاثیری داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری در پی اقدام خصمانه اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم ستاد امربه معروف ونهی از منکر اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی در فضای رسانه‌ای سعی دارد که بعضی نهادهای مقدس نظام اسلامی را مورد هجمه قراردهد و با این هجمه‌ها به نظام ضربه بزنند اما باید بدانند که ما با این تحریم‌ها مصمم‌تر از پیش در رسیدن به اهداف عالیه نظام گام برخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه حراست وحفاظت از ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم و حراست از اصل نظام باعث تحریم شده است، ادامه داد: دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را در یک جنگ ترکیبی به‌کار گرفته است که این نشان از قدرت و اقتدار نظام اسلامی ایران است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: دشمن امروز سپاه مقتدر و ستاد امربه معروف ونهی از منکر توانمند را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده و دلیل آن هم این است که این دو مجموعه در مسیر انقلاب و اهداف عالیه نظام اسلامی در حرکت هستند.

وی با اشاره به اینکه ستاد امربه معروف ونهی از منکر با قدرت و توان در مسیر انقلاب در حال حرکت است، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا با تضعیف ستاد امربه معروف ونهی از منکر در مسیر اعتقادی مردم از اهداف الهی نظام اسلامی تغییر ایجاد کند و راه و روش انقلابی را سست جلوه دهد.

حجت الاسلام مظاهری با اشاره به مهمترین دلیل تحریم ستاد امربه معروف ونهی از منکر، گفت: حراست و حفاظت از ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم و حراست از اصل نظام مهمترین دلیل دشمنان برای تحریم ستاد امربه معروف ونهی از منکر و دبیر این ستاد، بوده است که دشمنان از این فعالیت‌ها و برنامه‌ها ناراضی و عصبانی هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: راه اندازی گشت ارشاد مسوولان در قالب قرارگاه گام، رصد و اصلاح برنامه‌های آموزشی و کتب مدارس کشور، پیشنهاد تشکیل وزارت خانواده و جوانی جمعیت از جمله فعالیت‌های ستاد امربه معروف ونهی از منکر در زمانی کوتاه گذشته بوده که موجب عصبانیت بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی نظام شده است و وظیفه ما انجام و به نتیجه رساندن برنامه‌های این ستاد است. وی با محکوم کردن اقدام خصمانه اتحادیه اروپا در تحریم دبیر ومجموعه ستاد امربه معروف ونهی از منکر، به دشمنان نظام اسلامی این پیام را می‌دهیم که با تمام توان در مسیر رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت خواهیم کرد که حرکت در این مسیر امتداد راه شهدای عزیز انقلابی اسلامی است.