تجلیل از برگزیدگان جشنواره بین المللی صنایع دستی

برگزیدگان نخستین جشنواره بین المللی صنایع دستی در اصفهان معرفی وتجلیل شدند. نصیر ملت دبیر جشنواره بین‌المللی صنایع دستی در اصفهان گفت: در این جشنواره از برترین‌های صنایع دستی در بخش‌های خلاق‌های همای زرین، مسابقات چهارگانه و تندیس ملی همای زرین پیشکسوتان تجلیل شدند. او افزود: در بخش مسابقات چهارگانه جشنواره بین المللی صنایع دستی […]

برگزیدگان نخستین جشنواره بین المللی صنایع دستی در اصفهان معرفی وتجلیل شدند.

نصیر ملت دبیر جشنواره بین‌المللی صنایع دستی در اصفهان گفت: در این جشنواره از برترین‌های صنایع دستی در بخش‌های خلاق‌های همای زرین، مسابقات چهارگانه و تندیس ملی همای زرین پیشکسوتان تجلیل شدند.
او افزود: در بخش مسابقات چهارگانه جشنواره بین المللی صنایع دستی این جشنواره بین المللی در بخش برگزیدگان مسابقه طراحی خلاقانه صنایع دستی سعید علیاری رتبه اول، حمیدرضا خدایی رتبه دوم و محسن توحیدی رتبه سوم را از آن خود کردند.
دبیر جشنواره بین المللی صنایع دستی در اصفهان گفت: همچنین در بخش برگزیدگان مسابقه بسته بندی، فرشید شریف زاده برگزیده بخش صنایع دستی در حوزه صنایع دستی، الناز گنج کار برگزیده بخش دیگر محصولات برای صنایع دستی و احمد مقدم پور برگزیده بخش صنایع دستی برای سایر محصولات شد.
ملت افزود: در بخش مسابقه فرش دستباف ایران در حوزه رنگ و نقطه رتبه نخست به مینا مرادیان زانیانی از اصفهان، رتبه دوم به شهین نعمتی دهکردی از چهارمحال و بختیاری و در بخش طراحی سنتی مرضیه زمانی از چهارمحال و بختیاری، میلاد بهمنی از آذربایجان شرقی رتبه اول ودوم را دریافت کردند.
او بیان کرد: در بخش مدرن راحله آشکارگر از مازندران، نیلوفر بنی اسدی از تهران و در بخش مسابقات طراحی پوشاک در زمینه پوشش پارا نفیسه عروجی از اصفهان، بخش کیف فاطمه اصلانی از اصفهان و پوشش اجتماعی بانوان سحر موسوی از اصفهان برگزیده و تجلیل شدند.