مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبر داد:

تبدیل باغ فدک به قطب گردشگری شمال شهر با اجرای فاز سوم دریاچه

فاز دوم دریاچه باغ فدک به مساحت 4 هزار مترمربع تکمیل شده و اجرای فاز سوم آن به مساحت 18 هزار و 500 مترمربع در آینده منجر به تبدیل این باغ به قطب گردشگری شمال شهر خواهد شد.

یلدا توکلی: مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم دریاچه باغ فدک به مساحت ۴هزار مترمربع تکمیل شده و اجرای فاز سوم آن به مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع در آینده منجر به تبدیل این باغ به قطب گردشگری شمال شهر خواهد شد.
 مهدی سلطان‌آقایی با اعلام این خبر گفت: استقرار مسافران در باغ فدک از ۲۵ اسفندماه سال گذشته با برپایی ۶۰ چادرخواب آغاز شد و شب گذشته (چهارم فروردین) به ۱۸۶۰ چادر رسید.
او با اشاره به اقدامات انجام شده در مجموعه گردشگری فدک به منظور استقبال از مسافران نوروزی اظهار کرد: تکمیل بازارچه باغ فدک، اجرای ۱۰هزار متر مربع آسفالت و تعمیر آسفالت، افزایش ۷۰درصدی نور محیط باغ، تجهیز سرویس‌های بهداشتی به آب گرم، رفع مشکل تابلوهای مسیریاب، افزایش سکوها و نوسازی، زیباسازی نمازخانه، برپایی سفره هفت سین، برپایی نماز جماعت، راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله اقدامات انجام شده در این مجموعه بوده است.
مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان احداث سازه های خشتی برای اسکان مسافران را از دیگر اقدامات قابل توجه در باغ فدک دانست و افزود: فاز دوم دریاچه باغ فدک به مساحت ۴ هزار مترمربع تکمیل شده و اجرای فاز سوم آن به مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع در آینده منجر به تبدیل این باغ به قطب گردشگری شمال شهر خواهد شد.