تا پایان سال ۵۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان افزوده می‌شود

حدود ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و حدود یک هزار و ۹۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در ۲ بخش بانوان و مردان در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند

رییس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: با بهره برداری از بیش از ۲۰ پروژه ورزشی تا پایان سالجاری، ۵۰ هزار متر مربع امسال به فضای ورزشی استان افزوده خواهد شد.

رامین ناطقی اظهار داشت: پروژه‌های ورزشی یاد شده شامل زمین چمن مصنوعی، زمین فوتبال چمن مصنوعی با اندازه بزرگ، سالن چند منظوره و استخر است که در ۱۷ شهرستان استان از جمله اصفهان، برخوار و فلاورجان به بهره برداری می‌رسد.

رییس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان افزود: به غیر از پروژه‌های سالجاری، تعداد قابل توجهی طرح نیز برای ۲ سال آینده در نظر داریم که در صورت تخصیص به موقع اعتبارات اجراخواهد شد.

ناطقی خاطرنشان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان اصفهان به ویژه در مناطقی که امکان ورزشی کمتری دارند، از جمله برنامه‌های اصلی اداره کل است.

وی ادامه داد: هر یک از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان دارای درصد پیشرفت متفاوتیست و اصلی‌ترین نیاز و چالش در تکمیل آنها تخصیص به‌هنگام اعتبارات است.

رییس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان تصریح کرد: مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی و خَیران ورزشیار برای شتاب در تکمیل مجموعه‌های ورزشی، بهبود سرانه فضای ورزشی را در پی خواهد داشت.

حدود ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و حدود یک هزار و ۹۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در ۲ بخش بانوان و مردان در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.