تاسیس اولین مرکز توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در اصفهان

آزاده سلیمان نژاد: به گفته مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان پروژه مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خیابان امین برای نخستین بار در سطح شهر اصفهان در زمینی به وسعت ۳۲۵ مترمربع و زیربنای یک‌هزار و ۱۲۲ مترمربع اجرا می‌شود. به گزارش نسل فردا علی باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد؛ منطقه ۱۲ […]

آزاده سلیمان نژاد:

به گفته مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان پروژه مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خیابان امین برای نخستین بار در سطح شهر اصفهان در زمینی به وسعت ۳۲۵ مترمربع و زیربنای یک‌هزار و ۱۲۲ مترمربع اجرا می‌شود.
به گزارش نسل فردا علی باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد؛ منطقه ۱۲ با وسعت ۸۲۰۰ هکتار، بزرگترین منطقه شهر اصفهان است که تنها حدود ۱۸ درصد آن سهم محدوده قانونی بوده که از این میزان، قریب به ۳۰ درصد دارای کاربری صنعتی و ۱۰ درصد بافت فرسوده مصوب است.
وی با بیان اینکه سرانه کل فضای سبز منطقه ۲۱.۴ مترمربع و سرانه تفرجگاهی در سطح منطقه ۴.۴ متر مربع به ازای هر نفر است، افزود: در حال حاضر سهم فضای سبز تفرجگاهی از کل فضای سبز ۲۱ درصد است.
باقری جمعیت ساکن در منطقه را بیش از ۱۴۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: این منطقه دارای ۱۰ محله از جمله ناصر خسرو، نگین، ملک‌شهر، مهدی‌آباد، امیرعرب، کوثر، قدس و امین‌آباد است.
وی گفت: ۶۰ درصد ترددها برای ورود به شهر اصفهان از منطقه ۱۲ انجام می‌شود و بیشترین تراکم تردد مسافران را در بزرگراه معلم و آزادگان شاهد هستیم.
مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های عمرانی منطقه، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های عمرانی در دست احداث، مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک مهدیه است که با زیربنای ۸۸۰ متر مربع در دو طبقه و اعتبار بیش از ۲۶ میلیارد ریال برای تملک و اجرا در مراحل پایانی است.
باقری از دیگر پروژه‌های شاخص منطقه و شهر اصفهان را پروژه پارک‌سوار عاشق آباد عنوان کرد و افزود: این پروژه در دو فاز با هدف ارتقای استفاده از حمل ونقل عمومی و کاهش بار ترافیکی در حال اجرا است.
وی ادامه داد: پروژه مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خیابان امین برای نخستین بار در سطح شهر اصفهان در زمینی به وسعت ۳۲۵ مترمربع و زیربنای یک‌هزار و ۱۲۲ مترمربع با هدف تاثیر در کاهش جرایم اجتماعی اجرا می‌شود و برای احداث آن بیش از ۲۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.