تأمین اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی فلاورجان

  رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در فلاورجان گفت: برای تکمیل طرحهای عمرانی هشت شهر این شهرستان ۵۰ میلیارد ریال پرداخت می‌شود. معاون عمران و توسعه امور شهری و روستای وزیر کشور در حاشیه جلسه پیگیری مشکلات شهرها و روستای شهرستان فلاورجان گفت: برای تکمیل طرحهای عمرانی این هشت شهر در شهرستان فلاورجان که […]

 

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در فلاورجان گفت: برای تکمیل طرحهای عمرانی هشت شهر این شهرستان ۵۰ میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستای وزیر کشور در حاشیه جلسه پیگیری مشکلات شهرها و روستای شهرستان فلاورجان گفت: برای تکمیل طرحهای عمرانی این هشت شهر در شهرستان فلاورجان که جمعیتی کمتر از ۵۰ هزار نفر دارند، ۵۰ میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

مهدی جمالی نژاد افزود: برای آغاز طرح‌های های عمرانی و فرهنگی روستا و شهرها با توجه به طرحها، از یک تا پنج میلیارد ریال وام بلاعوض پرداخت خواهد شد. معاون وزیر کشور هدف از بازدیدهای دوره‌ای از استانها را توانمند کردن شهرداران و دهیاران بیان کرد. /وی با بیان اینکه این شهرستان سومین شهرستان پرتراکم کشور بعد از شهرستان‌های کرج و خمینی شهر است گفت: زیرساخت‌های طبیعی این شهرستان ضعیف و نیازمند تقویت است.

علی ساعدی فرماندار فلاورجان هم گفت: بیش از هفت طرح عمرانی از جمله پل‌های ورودی شهرستان و ورودی زازران و پل امامزاده سید محمد با بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار، به علت مسائل سیاسی و کم کاری مدیران شهرستان اجرایی نشده است.