بی مهری به صنعت نمایشگاهی در دوران کرونا

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان گفت: متاسفانه با شیوع کرونا، صنعت نمایشگاه ها جزء مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار نگرفت و با وجود پیگیری متعدد توسط انجمن صنعت نماشگاهی کشور، این مسئله اتفاق نیفتاد. علی یارمحمدیان امروز (سه شنبه- ۳ تیر ماه) در آیین افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، […]

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان گفت: متاسفانه با شیوع کرونا، صنعت نمایشگاه ها جزء مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار نگرفت و با وجود پیگیری متعدد توسط انجمن صنعت نماشگاهی کشور، این مسئله اتفاق نیفتاد.

علی یارمحمدیان امروز (سه شنبه- ۳ تیر ماه) در آیین افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان اصفهان، اظهار کرد: امروز هجدهمین نمایشگاه دام و طیور و نخستین نمایشگاه اصفهان در سال ۹۹ بعد از شیوع ویروس کرونا آغاز به کار کرد.

وی ابرازامیدواری کرد؛ این نمایشگاه نقطه آغازی برای رویدادهای تجاری باشد تا بتواند رونق اقتصادی را به شهر اصفهان و صنایع مختلف استان و کشور بازگرداند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان افزود: در این نمایشگاه ۱۱۰ شرکت تولیدی در زمینه های مختلف دام، طیور و دامپزشکی از ۱۰ استان مختلف کشور در بیش از ۸ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی حضور دارند.

وی با بیان اینکه صنعت نمایشگاه ها در ابتدای بیماری کرونا به دلیل مسئولیت اجتماعی خود به عنوان اولین بخش های اقتصادی کشور، رویدادهای تجاری خود را لغو کرد، توضیح داد: لغو رویدادهای نمایشگاهی به دلیل اولویت سلامتی مردم بود و حتی در ابتدای کار پیشنهاد شد که صنعت نمایشگاهی کشور سایت های خود را برای سلامتی مردم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد و در این رابطه هرگونه همکاری انجام دادیم.

یارمحمدیان با انتقاد به برخی بی مهری ها به صنعت نمایشگاهی کشور، تصریح کرد: متاسفانه با شیوع کرونا، صنعت نمایشگاه ها جزء مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار نگرفت و با وجود پیگیری متعدد توسط انجمن صنعت نماشگاهی کشور، این مسئله اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه امروز یکی از سخت ترین وظایف برگزاری نمایشگاه هاست، تاکید کرد: باید توجه داشت که نمایشگاه بهترین و کوتاه‌ترین راه حل برای رونق و جهش تولید در کشور است.