«به رنگ عید» نمایشگاه و فروشگاه آثار اساتید هنرمند تجسمی اصفهان

این نمایشگاه به مدت یکماه از ۲۴ اسفند ماه تا ۲۴ فروردین ماه در مجموعه گالریهای سعدی واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی جهت بازدید عموم دایر است

حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن سال جدید، نمایشگاه و فروشگاه آثار اساتید هنرمند تجسمی اصفهان را با بیش از ۱۴۰ اثر در گالری سعدی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن سال جدید، نمایشگاه و فروشگاه آثار اساتید هنرمند تجسمی اصفهان را با بیش از ۱۴۰ اثر در گالری سعدی برگزار می‌کند.

این نمایشگاه و فروشگاه در حمایت از هنرمندان رشته‌های نقاشی، نگارگری، خوشنویسی و نقاشیخط با ارائه آثار اساتید مطرح اصفهان مانند استاد مرتضی نصر، استادحدت، استاد بدرالسماء، استادموحدیان، استادحمیدی، دکترجوادی و…. در زمینه نقاشی و نگارگری و استاد فرزانه، استاد فروزنده، استاد نطنزی، استاد خیری، استاد عطریان، استاد عسگری فر، استاد سلیمانی، استاد شریفی، استاد فاتح نطنزی، استاد گنجعلی و… در زمینه خوشنویسی و نقاشیخط دایر می‌شود.

نمایشگاه فوق الذکر در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱، با حضور برخی از اساتید هنرمند اصفهان در گالری‌های عمارت سعدی افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه به مدت یکماه از ۲۴ اسفند ماه تا ۲۴ فروردین ماه در مجموعه گالریهای سعدی واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی جهت بازدید عموم دایر است.