به دنبال حضور پررنگ در بازی‌های آسیایی و المپیک هستیم

مسابقات آسیایی هانگژو و المپیک پاریس اهداف ورزش استان هستند و مهم‌ترین هدف حضور پررنگ نمایندگان استان و کسب مدال است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مسابقات آسیایی هانگژو و المپیک پاریس اهداف ورزش استان هستند و مهم‌ترین هدف حضور پررنگ نمایندگان استان و کسب مدال است.

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در گردهمایی مسؤولین ورزش و جوانان استان اصفهان که با حضور سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در تالار شهید بهشتی دانشکده علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته و پس از کرونا، ورزش استان دوباره توانست فعالیت‌های خود را از سر بگیرد و عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، در این مدت شاهد افزایش ورزشکاران سازمان یافته، سرانه ورزشی و افتخارآفرینی ورزشکاران بوده‌ایم که این موفقیت‌ها حاصل تلاش جامعه ورزش و جوانان با حمایت استانداری، وزارت ورزش و جوانان به وقوع پیوست.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای ورزشکار استان اصفهان گفت: از همه مسؤولین ورزش استان می‌خواهم رویداد محور عمل کنند و تمام رویدادها را با نام متبرک شهدا برگزار نمایند؛ چراکه تکلیف قانونی، شرعی و اخلاقی ما است.

محمدی ادامه داد: ثبت درست آمار هیأت‌های ورزشی در سامانه به ما کمک می‌کند تا آمار درست و خوبی از وضعیت ورزش استان داشته باشیم و علاوه بر آن بودجه اختصاصی هر هیأت بر اساس عملکرد آن‌ها خواهد بود، هر چقدر منسجم، قوی‌تر و کیفی‌تر عمل کنند، کمک بیشتری در قالب تفاهم‌نامه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مجمع خیران ورزشیار را یک امتیاز بسیار بزرگ برای ورزش کشور و استان خواند و افزود: در بخش خیران ورزشیار اقدامات خوبی انجام شده است و در این مدت توانسته‌ایم با همراهی و کمک این عزیزان بسیاری از پروژه‌های ناتمامی که مدت‌ها فعالیتی در خصوص آن‌ها نشده بود را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم، امیدواریم که در ادامه پروژه‌های ناتمام، تمام شود و بتوانیم خدمات بیشتر و با کیفیتی را در اختیار ورزشکاران استان بگذاریم.

محمدی مسابقات آسیایی هانگژو و المپیک پاریس را دو هدف کوتاه مدت ورزش استان نام برد و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف ما با توجه به در پیش بودن این دو رویداد حضور پررنگ نمایندگان استان در قالب ورزشکار و سایر بخش‌ها و در کنار آن کسب مدال است، در این راه هیأت‌های ورزشی باید از ظرفیت دانش‌آموزی، تعامل با ارگان‌ها و سازمان‌هایی همچون شهرداری، بسیج، دانشگاه، ورزش کارگری و… بهره ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزاری مسابقات جام پرچم و مینی فوتبال را مهم‌ترین رویدادهای داخلی و در سطح کشور خواند و گفت: خوشبختانه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم قوی ظاهر شد و بیش از هزار و ۱۰۰ تیم در این رقابت‌ها شرکت کردند که سعی داریم میزبان مسابقات ملی این رویداد باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان را فراخوان کرده که در این بین با توجه به پتانسیل بالای استان، شهرستان‌ها باید حضوری چشمگیر و قدرتمند در این مسابقات داشته باشند.