بهسازی باغ‌های بانوان اصفهان در دستور کار است

فعالیت‌هایی در راستای فعال‌سازی باغ‌های بانوان پس از دوران کرونا انجام شده و بهسازی این مکان‌ها در دستور کار است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فعالیت‌هایی در راستای فعال‌سازی باغ‌های بانوان پس از دوران کرونا انجام شده و بهسازی این مکان‌ها در دستور کار است.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به افزایش فعالیت‌های اجتماعی زنان در کشور، یک یا حتی تعداد بیشتری از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان باید نماینده زنان باشند.

وی افزود: بنده همان‌قدر که نماینده بانوان هستم، نماینده مردان نیز هستم، اما به لحاظ جنسیت و دغدغه‌هایی که از جنس بانوان دارم، در راستای رفع مشکلات، تصمیم‌ها و نظراتی را اعمال می‌کنم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در همین راستا فعالیت‌هایی در راستای فعال‌سازی باغ‌های بانوان پس از دوران کرونا انجام شده است و بهسازی این مکان‌ها در دستور کار است.

وی اضافه کرد: در مناسبت‌های مختلف نیز در خدمت بانوان شهر بودیم و به‌مناسبت روز مادر، سال گذشته با یاری اعضای شورا، برنامه «مهمان مامان» اجرا شد و برنامه‌های دیگری ذیل کمیسیون فرهنگی اجرا می‌شود.

کلاهدوزان تاکید کرد: مادر سه فرزند هستم و مادر بودن و خانواده‌محوری برای من مهم است، اما با توجه به جایگاه خدمت‌گذاری شهروندان، سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌ام.