مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خبر داد:

بهره مندی ۴۵۱ مسافر نوروزی از اتوبوس‌های گردشگری اصفهان

از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۵۱ نفر از گردشگران نوروزی از خدمات این خطوط استفاده کرده‌اند، این اتوبوس ها در ایام نوروز همه روزه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰ در حال خدمت‌رسانی است.

یلدا توکلی: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه شش دستگاه اتوبوس گردشگری برای گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۵۱ نفر از خدمات این اتوبوس‌ها استفاده کرده‌اند.
 داوود بحیرایی با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور سرویس‌دهی به مسافران نوروزی به برقراری دو خط اتوبوس گردشگری اقدام کرده است، اظهار کرد: خط شماره ۱۰۱ اتوبوسرانی این کلان‌شهر از مبدا باغ فدک (محل اسکان مسافران نوروزی) به مقصد میدان امام حسین (ع) با دو دستگاه اتوبوس و سر فاصله زمانی یک ساعت آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.
او افزود: خط شماره ۱۰۰ نیز از مبدا میدان امام حسین (ع) به مقاصد پارک ناژوان، پارک کوهستانی صفه، تخت فولاد، پل خواجو، میدان گل‌ها و میدان امام علی (ع) به‌صورت گردشی با چهار دستگاه اتوبوس با سرفاصله زمانی ۳۰ دقیقه در حال خدمت‌رسانی است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۵۱ نفر از گردشگران نوروزی از خدمات این خطوط استفاده کرده‌اند، گفت: این اتوبوس ها در ایام نوروز همه روزه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰ در حال خدمت‌رسانی است.
به گفته او، در ایام تعطیلات نوروز امسال روزانه به طور متوسط حدود ۳۵۰ دستگاه اتوبوس مشغول سرویس‌دهی به شهروندان بوده است.