رئیس اداره فرهنگی منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبر داد:

«بهار استقبال» در حال ورود به باغ فدک

برنامه‌های متعدد فرهنگی مذهبی ویژه شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) و ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری با ۲۴۰ اجرا به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در باغ فدک برگزار می شود.

یلدا توکلی: رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری با ۲۴۰ اجرا در ایام نوروز در باغ فدک برگزار می‌شود.
محمدرضا تورجی‌زاده با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های متعدد فرهنگی مذهبی ویژه شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) و ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری با ۲۴۰ اجرا به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در باغ فدک برگزار می شود.
او با اشاره به برخی از این برنامه ها تصریح کرد: «بهار استقبال» عنوان برنامه ای است که در آن چند عروسک‌ ازجمله عروسک حاجی فیروز به استقبال ماشین‌های در حال ورود به باغ فدک می‌روند و هدایایی به کودکان اهدا می‌کنند.
رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان «چایخانه امام رضا (ع)» را برنامه دیگری در این ایام دانست و گفت: این برنامه که از بیست‌وششم اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا بیست‌وچهارم فروردین ادامه دارد، باحضور خادم یاران رضوی پس از نماز مغرب و عشا در جنب بازارچه باغ فدک برگزار می شود.
او ادامه داد: جزءخوانی قرآن، «شادباش» با محوریت بازی‌های بومی و محلی، ابربازی‌ها و بازی‌های میدانی، جشن‌های خانوادگی با عنوان «به وقت شادی» هر شب (به استثناء شب‌های قدر) با حضور هنرمندان، «پاتوق عیدانه» با محوریت نمایش، موسیقی و ورزش پهلوانی و «شادمانه» با حضور کارشناسان حوزه تفریح و بازی از دیگر برنامه هایی است که برای تمام گروه‌های سنی و در راستای افزایش شادی و نشاط مسافران نوروزی در باغ فدک اجرا می شود.
به گفته او، برنامه های متعددی ویژه ایام قدر و شهادت امام علی(ع) نیز در باغ فدک اجرا می شود.