بهارانه های منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان

گلزاری باغچه ها و میادین منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با انواع گل های فصل از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است. نورپردازی پل آزادگان" پل سرهنگ" و تزیین پل با ریسه های سوزنی و آویز یکی دیگر از اقداماتی است که در راستای زیبایی منطقه و برای ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اجرایی شده است.

یلدا توکلی: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان یکی از مناطق پرجمعیت و سرزنده ای است که همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز برنامه ها و اقدامات متعددی در آن اجرا می شود.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در این خصوص گفت: همزمان شدن ماه مبارک رمضان و عید سعید نوروز را به فال نیک گرفته و در این منطقه برنامه‌های خاصی انجام شده است.
محمد صیرفی نژاد افزود: گلزاری باغچه ها و میادین منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با انواع گل های فصل از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: نورپردازی پل آزادگان” پل سرهنگ” و تزیین پل با ریسه های سوزنی و آویز یکی دیگر از اقداماتی است که در راستای زیبایی منطقه و برای ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اجرایی شده است.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی جداول سطح منطقه و خط کشی معابر از دیگر اقدامات انجام شده برای ایام نوروز است.
وی بیان کرد: پاکیزگی محلات و رفت و روب آنها به همت دانش آموزان و شهروندان محله از دیگر اقداماتی است که انجام شده است.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اجرای شست و شوی پارک ها و فضای سبز محلات را از دیگر اقدامات اجرایی برشمرد و افزود: در راستای محله محوری و تقویت روحیه شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اقدامات موثری در منطقه انجام شده است.
صیرفی نژاد گفت: اجرای جزءخوانی در مساجد منطقه و برگزاری احیای شب های قدر از دیگر اقدامات است.
وی اذعان داشت: شهروندان منطقه از ابتدای سال جدید آداب و رسوم دید و بازدید در ایام نوروز را سرلوحه برنامه های خود قرار داده اند و با اجرای برنامه ضیافت افطار پذیرای مهمانان و خویشاوندان هستند.