بنا‌های تاریخی و محوطه‌های گردشگری اصفهان بازگشایی شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اصفهان از بازگشایی تمامی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی و گردشگری استان اصفهان، خبر داد. سیدروح‌الله سیدالعسگری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اصفهان گفت: متاسفانه به‌دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و قرمز شدن تمامی شهرستان‌های استان اصفهان، بنا‌های تاریخی و محوطه‌های گردشگری زیر نظر این اداره کل […]

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اصفهان از بازگشایی تمامی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی و گردشگری استان اصفهان، خبر داد.

سیدروح‌الله سیدالعسگری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اصفهان گفت: متاسفانه به‌دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و قرمز شدن تمامی شهرستان‌های استان اصفهان، بنا‌های تاریخی و محوطه‌های گردشگری زیر نظر این اداره کل تعطیل شده بود.
وی افزود: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده توسط ستاد مقابله با ویروس کرونا، وضعیت استان از قرمز به نارنجی تغییر رنگ داده و همین موضوع باعث شد تا امکان بازگشایی بنا‌های تاریخی و محوطه‌های گردشگری استان اصفهان محیا شود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اصفهان بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده، از ۲۸ شهریورماه تمامی بنا‌های تاریخی و محوطه‌های گردشگری که زیر نظر این اداره کل در پهنه استان اصفهان فعالیت دارند، بازگشایی شده و این اماکن آماده پذیرایی از گردشگران و دوستدارن میراث‌فرهنگی خواهند بود.