معاون فرهنگی شهردار اصفهان خبر داد:

برگزاری ۴۲ برنامه فرهنگی در شهر به مناسبت ایام نوروز

در مکان‌هایی همچون میدان امام خمینی (ره)، کوه صفه، باغ غدیر، باغ فدک و ناژوان که غالبا محل استقرار مهمانان و شهروندان است، برنامه‌های متنوعی را با توجه به ماه مبارک رمضان تدارک دیده‌ایم.

یلدا توکلی: معاون فرهنگی شهردار اصفهان از برگزاری ۴۲ برنامه فرهنگی در شهر به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.
کمال حیدری با بیان اینکه معاونت فرهنگی امسال نسبت به طراحی و اجرای ۴۲ برنامه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تفریحی و گردشگری اقدام کرده است، گفت: در مکان‌هایی همچون میدان امام خمینی (ره)، کوه صفه، باغ غدیر، باغ فدک و ناژوان که غالبا محل استقرار مهمانان و شهروندان است، برنامه‌های متنوعی را با توجه به ماه مبارک رمضان تدارک دیده‌ایم.
او افزود: جشن بزرگ معرفتی و تفریحی در گلستان شهدا با حضور قاریان برجسته، مناجات خوانی، جزءخوانی و رویدادهای تفریحی در چهارباغ و برگزاری برنامه هایی با محوریت گردشگری معنوی از جمله برنامه هایی است که در این ایام در نقاط مختلف شهر و ویژه رده های مختلف سنی در حال برگزاری است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان همچنین از گردشگران نوروزی خواست تا با بازدید از برخی مکان ها همچون موزه عصارخانه و حمام شاهزاده، با فرهنگ و هویت غنی اصفهان و ایران آشنا شوند.
حیدری خاطرنشان کرد: «شهر زندگی» شهری است که زندگی در آن با شادی، دل خوشی، نشاط و امید همراه است، چنانکه مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی نوروزی خود به این موضوع اشاره کردند و یکی از رسالت‌های ما نیز همین است.