برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته کارگر

با همکاری  مدیریت درمان تامین اجتماعی و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و هیات دوچرخه سواری  استان اصفهان همایش دوچرخه سواری در جاده سلامت اصفهان(پل آذر تا پارک ناژوان) برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی مدیریت درمان:  مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته کارگر و نیز هفته اصفهان همایش بزرگ دوچرخه سواری در شهر اصفهان  با حضور ورزش دوستان و کارکنان مراکز درمانی،اعضای خانه کارگر و روز پنج شنبه پنجم اردیبهشت نود و هشت به همت مدیریت درمان و همکاری  سازمان فرهنگی ، اجتماعی شهرداری اصفهان و هیات دوچرخه سواری برگزار شد.

دکتر اعتصام پور ، با اعلام این خبر گفت: این همایش به مناسبت هفته کارگر و هفته اصفهان با  شعار «همدلی برای ایران در رکاب سلامتی  »  با حضور حدود ۳۰۰ نفر از علاقمندان برگزار شد.

وی تشویق عموم مردم به استفاده از دوچرخه،شادابی و تندرستی را از جمله اهداف این همایش عنوان کرد و گفت: این همایش با حضور مدیریت و پرسنل مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی، اداره کل جمعی از پزشکان، هیات دوچرخه سواری و  اعضای  خانه کارگر برگزار شد.

دکتر اعتصام پور  همچنین ابراز امیدواری کرد بتوانیم برنامه‌های مشابهی هر ماه داشته باشیم و پرسنل ادارات و عموم مردم را به استفاده از دوچرخه بجای اتومبیل شخصی، ترغیب کنیم.

وی افزود: امیدواریم دیگر مسئولین شهری هم برنامه‌های مشابهی را دست کم برای پرسنل ادارات خود داشته باشند.مطمئن باشید خیابانهای خلوت و هوای پاک و اصفهان تمیز و سالم بسیار نزدیک است.

لازم به یاد آوری است  در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی جوایزی اهدا شد.

روابط عمومی وامور فرهنگی