مسئول انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه «میراث‌داران مکتوب اصفهان» در کتابخانه مرکزی

این نمایشگاه از سوم اردیبهشت ماه برگزار شده و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند تا نهم اردیبهشت‌ماه از ساعت 8 صبح تا 18 عصر با حضور در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان، ضمن بازدید از این نمایشگاه، کتاب‌های موردنظر خود را خریداری کنند.

مسئول انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری نمایشگاه «میراث‌داران مکتوب اصفهان» به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.

مظاهر مهرابی گفت: به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان، تمامی تولیدات و محصولات انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از سال ۱۳۸۱ تاکنون در قالب نمایشگاهی با عنوان «میراث‌داران مکتوب اصفهان» در معرض تماشای علاقمندان قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه از سوم اردیبهشت ماه برگزار شده و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند تا نهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر با حضور در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان، ضمن بازدید از این نمایشگاه، کتاب‌های موردنظر خود را خریداری کنند.

مسئول انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به رونمایی از محصولات جدید این انتشارات بیان کرد: دهم اردیبهشت ماه نیز به مناسبت ۲۱ سال فعالیت این انتشارات، از محصولات سال ۱۴۰۲ و سایر تولیدات جدید رونمایی و از نویسندگان آن تجلیل خواهد شد.