برگزاری نمایشگاه عرضه صنایع دستی بانوان اصفهانی در منطقه ۱۰

در نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات خانگی هنرمندان بیش از ۳۵ صنایع دستی و تولیدات خانگی خود از جمله مینا، مس، سفال، گلیم، ادویه جات، زیورآلات و شیرینی به نمایش گذاشته است.این نمایشگاه تا دوازدهم اسفند از ساعت ۱۵ تا ۲۰ برای بازدید عموم در ورزشگاه ۹ دی واقع در خیابان معراج خیابان کشاورز دایر است

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه «به توان ۱۰» با حضور جمعی از مسئولان در ورزشگاه ۹ دی به‌منظور شناسایی و معرفی هنرمندان ناشناخته، حمایت از تولید محصولات خانگی، رونق صنایع دستی و حمایت از ایجاد اشتغال خانگی افتتاح شد.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی اظهار کرد: در نمایشگاه «به توان ۱۰» که به همت اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهرداری برگزار شده است، بانوان هنرمند منطقه ۱۰ صنایع دستی و تولیدات خانگی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۴۰ بانوی هنرمند و سه استاد و هنرمند مرد تولیدات و صنایع دستی خود را در ۲۱ غرفه به نمایش گذاشته‌اند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات خانگی هنرمندان بیش از ۳۵ صنایع دستی و تولیدات خانگی خود از جمله مینا، مس، سفال، گلیم، ادویه جات، زیورآلات و شیرینی به نمایش گذاشته است، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی و معرفی هنرمندان ناشناخته، حمایت از تولید محصولات خانگی و رونق صنایع دستی و حمایت از ایجاد اشتغال خانگی است.

به گزارش ایمنا، در مراسم افتتاح این نمایشگاه مجید نادرالاصلی و حجت الاسلام مهروی‌پور از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، داوود بحیرایی مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند. این نمایشگاه تا دوازدهم اسفند از ساعت ۱۵ تا ۲۰ برای بازدید عموم در ورزشگاه ۹ دی واقع در خیابان معراج خیابان کشاورز دایر است.