برگزاری نمایشگاه جامع کشاورزی اصفهان از ۱۶ تا ۱۹ دی‌ماه

نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی طی روزهای شانزدهم تا نوزدهم دی‌ماه در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه با حضور شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، زنجان و خراسان رضوی برگزار خواهد شد و فعالان حوزه‌های مختلف صنعت کشاورزی شامل آبیاری، […]

نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی طی روزهای شانزدهم تا نوزدهم دی‌ماه در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه با حضور شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، زنجان و خراسان رضوی برگزار خواهد شد و فعالان حوزه‌های مختلف صنعت کشاورزی شامل آبیاری، زراعت، نهاده‌ها  باغبانی به ارائه توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.

نمایشگاه کشاورزی اصفهان که یکی از رویدادهای معتبر نمایشگاهی در حوزه کشاورزی کشور به شمار می‌رود، در این دوره خود ۸۲۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده و شرایطی ایجاد خواهد کرد تا متخصصان و فعالان حوزه کشاورزی، با جدیدترین تکنولوژی‌ها و امکانات این حوزه آشنا شوند.

اکما صنعت، سبزدشت، فلاوردشت، پارس‌خاور، قم‌پلیکا، آسپاپلاست، پیکان‌پور (نماینده تراکتورسازی ایران)، بازرگانی نوآوران و یاشیل‌قطره از جمله مهمترین شرکت‌های حاضر در نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی اصفهان خواهند بود.

امکان بازدید از این نمایشگاه که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، فقط برای متخصصان، فعالان و کارشناسان حوزه‌های مختلف کشاورزی فراهم شده و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۱۶ تا ۱۹ دی‌ماه به محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.