برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان

متقاضیان برای شرکت در این رویداد سه روزه می‌توانند حداکثر تا تاریخ 8 آذرماه با مراجعه به نشانی اینترنتی www.expo1402.istt.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین جهت ارتباط با دبیرخانه و کسب اطلاعات بیشتر، شماره تلفن 031-33865355 واحد روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در دسترس است

یلدا توکلی : بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان ۱۳ تا ۱۵ آذرماه سال جاری در برج فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود. بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان همزمان با هفته پژوهش با هدف تقویت ارتباط میان دستگاه‌های دولتی، فعالان بخش خصوصی، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی ۱۳ تا ۱۵ آذرماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۵:۳۰ در برج فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.
این نمایشگاه تلاش می‌کند از طریق معرفی و ارائه جدیدترین دستاوردهای پژوهشی، فناورانه و دانش‌بنیان تولید شده در استان به دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، مسیر ترویج فناوری را تسهیل کند و فرآیند اجرای پروژه‌های توسعه‌ای تاثیرگذار در بخش‌های مختلف را دقت بخشد.
متقاضیان برای شرکت در این رویداد سه روزه می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۸ آذرماه با مراجعه به نشانی اینترنتی www.expo1402.istt.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین جهت ارتباط با دبیرخانه و کسب اطلاعات بیشتر، شماره تلفن ۰۳۱-۳۳۸۶۵۳۵۵ واحد روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در دسترس است.
گفتنی است شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال ۱۴۰۱ نیز به عنوان متولی برگزاری این نمایشگاه استانی، میزبان دستگاه‌های اجرایی استان، شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان بیست و سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری اصفهان بوده است. مسئولان ارشد استانی، مدیران صنایع بزرگ، دستگاه‌‌های اجرایی، شرکت‌های دانش بنیان و فناور، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه‌های استان از بازدیدکنندگان مهم این نمایشگاه هستند.