برگزاری آزمون وکالت در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان

نماینده تام الاختیار آزمون وکالت واحد لنجان از رقابت ۳۳۶ نفر داوطلب در آزمون سراسری وکالت سال ۱۴۰۰ در این دانشگاه خبر داد. مجید اصلانی در حاشیه برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ اظهار کرد که داوطلبان آزمون وکالت با حضور ۱۷۶ نفر داوطلب خانم و ۱۶۰ نفر داوطلب آقا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان به […]

نماینده تام الاختیار آزمون وکالت واحد لنجان از رقابت ۳۳۶ نفر داوطلب در آزمون سراسری وکالت سال ۱۴۰۰ در این دانشگاه خبر داد.

مجید اصلانی در حاشیه برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ اظهار کرد که داوطلبان آزمون وکالت با حضور ۱۷۶ نفر داوطلب خانم و ۱۶۰ نفر داوطلب آقا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان به رقابت پرداختند.

نماینده تام الاختیار آزمون وکالت واحد لنجان بیان کرد: این آزمون با حضور داود عابدی عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان اصفهان به عنوان نماینده کانون و بازدید خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان و نمایندگان اداره بهداشت لنجان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان انجام شد.

 خدامراد صالحی، فرماندار شهرستان لنجان در حاشیه بازدید از آزمون وکالت، دانشگاه آزاد اسلامی لنجان را در برگزاری آزمونهای سراسری بسیار موفق ارزیابی کرد.

داود عابدی، عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان اصفهان با اظهار خرسندی از برگزاری این آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان بیان کرد: از آنجاییکه داوطلبان آزمون وکالت از سه شهرستان بزرگ استان اصفهان بودند، باید در مکان مناسب برگزار می‌شد، لذا نظر به موقعیت بسیار مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی لنجان به لحاظ جغرافیایی و امکانات و تجهیزات دانشگاه، این مکان بهترین مورد در برگزاری آزمون وکالت در شهرستان بود.

این وکیل پایه یک دادگستری با تقدیر از مسئولان و عوامل اجرایی آزمون گفت: آزمون وکالت با مدیریت بسیار عالی و رفتار پسندیده عوامل اجرایی آزمون ضمن تدابیر خاص حفاظتی و امنیتی و ایجاد فضای فیزیکی مناسب و تأمین شرایط بهداشتی، سرمایشی و تهویه مطلوب، در کمال آرامش، امنیت و سلامت کامل برگزار شد.