برگزاری آزمون جامع دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: آزمون جامع دانشجویان دکتری نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸ با حضور ۲۶۰ نفر از دانشجویان متقاضی دوره دکتری در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

امیررضا نقش با بیان این مطلب، اظهار کرد: این آزمون با حضور ۲۶۰ نفر از دانشجویان دوره دکتری با رعایت کامل دستورالعمل مربوط و طرح تعاون آزمون و رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در ۴۰ رشته و گرایش در بخش کتبی برگزار شد.

وی افزود: بخش کتبی آزمون جامع به‌صورت حضوری طبق بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه برگزاری بخش‌های کتبی و شفاهی آزمون جامع دکتری برگزار شد و دانشجویان واحد دانشگاهی محل سکونت خود را به‌عنوان محل برگزاری آزمون انتخاب کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد ادامه داد: بخش شفاهی آزمون جامع پس از هماهنگی با ناظر جلسه و انجام تقسیم‌بندی ساعتی و تعیین نوبت به‌صورت غیرحضوری (مجازی)، از طریق سامانه مرکز آزمون الکترونیکی دانشگاه بین تاریخ‌های هشتم تا ۲۵ مردادماه طبق برنامه زمانبندی اعلام شده برگزار می‌شود.

به نقل از دانشگاه نجف آباد، نقش اظهار کرد: با توجه به بخشنامه طرح تعاون تعداد ۱۲۰ نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی از بخشنامه طرح تعاون استفاده و همزمان با برگزاری در این دانشگاه در شهرهای خود در امتحان شرکت کردند.