بررسی خودروهای وارداتی بهمن موتور در نمایشگاه اصفهان

بهمن موتور از شرکت‌های فعال در حوزه واردات خودرو است. دو محصول جدید این شرکت یعنی بستیون T77 و هونگچی H5 اخیرا تعیین قیمت شدند و شرایط فروش آن‌ها نیز اعلام شد

بهمن موتور از شرکت‌های فعال در حوزه واردات خودرو است. دو محصول جدید این شرکت یعنی بستیون T77 و هونگچی H5 اخیرا تعیین قیمت شدند و شرایط فروش آن‌ها نیز اعلام شد. در همین حال گروه بهمن با سبد کامل‌تری از خودروهای وارداتی خود در نمایشگاه اصفهان حاضر شده است. علاوه بر دو محصول یاد شده، دانگ فنگ E5 نیز در این نمایشگاه حضور داشت.

 

بررسی کوتاه دانگ فنگ E5
دانگ فنگ E5 که با نام DFSK E5 توسط بهمن موتور معرفی شده است، یک کراس‌اوور پلاگین هیبریدی به شمار می‌آید. تصاویر این خودرو در ایران مدتی پیش منتشر شدند و اکنون گروه بهمن این خودرو را به نمایشگاه اصفهان آورده است. دانگ فنگ E5 از جمله خودروهای جدید این شرکت به شمار می‌آید که تولید آن از سال ۲۰۲۳ میلادی آغاز شده است. بنابراین با خودرویی کاملا جدید و مدرن روبرو هستیم.
پیشرانه پلاگین هیبریدی دانگ فنگ E5 از ترکیب موتور بنزینی توربوشارژ ۱.۵ لیتری به همراه یک موتور الکتریکی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر ۱۷۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. بنابر ادعای دانگ فنگ، این خودرو برد ترکیبی ۱۱۵۰ کیلومتر دارد که رقمی قابل توجه در کلاس خودروهای پلاگین هیبریدی به حساب می‌آید.

 

دیگر محصولات وارداتی بهمن موتور
علاوه بر کراس‌اوور هیبریدی دانگ فنگ، دو خودرو دیگر وارداتی بهمن موتور یعنی هونگچی H5 و بستیون T77 نیز در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور داشتند. قیمت هر دو این خودروها اکنون مشخص شده است و تا پایان سال جاری به دست مشتریان خواهند رسید. بستیون T77 یک کراس‌اوور کوچک است که رقیب خودروهایی همچون تیگو ۷ پرو، لاماری ایما و کی ام سی K7 خواهد بود. البته قیمت این خودرو در مقایسه با رقبایش بسیار بیشتر است. در سوی دیگر هونگچی H5 به عنوان یک سدان لوکس، با خودروهای ژاپنی و کره‌ای کارکرده نظیر هیوندای آزرا و لکسوس ES رقابت می‌کند.