مدیرعامل برج آزادی:

برج آزادی نماد کلاسیک و برج میلاد نماد مدرنیته شهر تهران هستند

برج آزادی نماد ملی و بین‌المللی شهر تهران است و تعارضی با برج میلاد ندارد. برج میلاد نماد شهر مدرن است و برج آزادی نماد کلاسیک شهر است

دریاوفایی : فرزاد هوشیار مدیرعامل برج آزادی تهران از برپایی ۱۰۰ غرفه هم‌زمان با فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ در محل برج آزادی خبر داد.

وی افزود: برج آزادی قلب تهران است و بزرگترین برج شهری است. این برج نماد آزادی ملت ایران و قدمگاه ایران اسلامی است.

او ادامه داد: در محل برج آزادی در فضایی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع سایت مناسبی برای برپایی نمایشگاه‌ها داریم و خوشبختانه جشنواره فجر صنایع‌دستی نیز در این محل برگزار شد.

هوشیار ادامه داد: ما در برج آزادی روزانه میزبان ۷۰۰ نفر گردشگر داخلی و خارجی هستیم. در محل برج راهنمایان مسلط به زبان انگلیسی و چندزبانه داریم.

وی اضافه کرد: در محل برج آزادی هر هفته میزبان کنسرت‌های مختلف هستیم و تلاش شده برنامه‌ها در استاندارد خوب در این برج برگزار شود.

مدیرعامل برج آزادی تهران یادآور شد: تعداد راهنمایان را سه برابر کردیم. در ایام سال خصوصا در نوروز با تورها، آژانس‌ها و راهنمایان گردشگری همکاری داریم. در نوروز بیش از ۱۰۰ غرفه تدارک دیده شده و بسته همکاری با راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی تدوین شده است.

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره جایگزین شدن برج میلاد به جای برج آزادی به‌عنوان نماد تهران خاطرنشان کرد: برج آزادی نماد ملی و بین‌المللی شهر تهران است و تعارضی با برج میلاد ندارد. برج میلاد نماد شهر مدرن است و برج آزادی نماد کلاسیک شهر است.