برترین روابط عمومی‌های استان اصفهان معرفی شدند

سامانه رویدادهای شهر اصفهان با حضور استاندار اصفهان در مراسم سالیانه انجمن فرهنگی روابط عمومی و همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی رونمایی شد. به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، این سامانه توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان به آدرس event.isfahan.ir طراحی و اجرا شده است. سامانه […]

سامانه رویدادهای شهر اصفهان با حضور استاندار اصفهان در مراسم سالیانه انجمن فرهنگی روابط عمومی و همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی رونمایی شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، این سامانه توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان به آدرس event.isfahan.ir طراحی و اجرا شده است.

سامانه جدید اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان، سامانه‌ای برای اطلاع شهروندان از رویدادهای شهر اصفهان است. اطلاع‌رسانی رویدادهای مختلف شهری با قابلیت فیلتر و دسته‌بندی جهت دسترسی حوزه‌های مختلف درون و برون سازمانی، نمایش رویدادها بر پایه نقشه، امکان جستجوی رویدادها براساس موضوع، مکان، رده سنی و …، امکان ثبت رویدادهای بخش خصوصی، امکان دریافت نظرات و پیشنهادات مخاطبان هر رویداد، امکان ثبت نظر مخاطبان درباره رویدادها، امکان دسته‌بندی مجموعه رویدادها بر اساس مناسبتهای مختلف و امکان خروجی گیری از رویدادهای ثبت شده از ویژگی‌های این سامانه است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در جمع مدیران روابط عمومی استان، رییس و اعضای انجمن روابط عمومی استان در این خصوص گفت: همیشه روابط عمومی‌ها به دنبال دسترسی سریع به مخاطب هستند و مخاطب نیز به دنبال رسیدن به موضوعات مورد علاقه خود است. این سامانه به نوعی طراحی شده که این فرآیند را تسهیل می‌کند.

ایمان حجتی ادامه داد: این سامانه به‌گونه‌ای طراحی‌شده که هر سازمان و نهاد می تواند رویدادهای موردنظر خود را در آن ثبت ‌کند. در این سامانه مشخص می‌کنید رویداد چه موضوعی دارد، مناسب چه رده سنی است و در کدام نقطه جغرافیایی شهر اتفاق می‌افتد. وی تصریح کرد: ثبت دقیق اطلاعات باعث می‌شود رویدادها متناسب با دسته‌بندی‌ها و طبق علاقه‌مندی‌ها قابل‌مشاهده باشد و کمک خواهد کرد ارتباطات روند بهتری را میان مخاطب و روابط عمومی‌ها طی کند.

حجتی با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها به‌ویژه در شرایط کرونایی عنوان کرد: در یک سال گذشته که با کرونا درگیر بوده‌ایم تمام فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی‌ها سربازان گمنامی برای سلامت مردم بوده‌اند، وضعیت کرونا فعالیت روابط عمومی‌ها را در همه سازمان‌ها و نهادها دچار چالش کرده و این در حالی است که روابط عمومی‌ها با استفاده از خلاقیت توانسته‌اند همچنان اثرگذار باشند.

اعتمادسازی و شفاف‌سازی دو مؤلفه مهم فعالیت روابط عمومی‌ها در دنیای کنونی

استاندار اصفهان نیز در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره روابط عمومی استان اصفهان روابط عمومی را حلقه ارتباط دستگاه ها با جامعه دانست. عباس رضایی بابیان اینکه نام‌گذاری روز ارتباطات فرصت مناسبی برای گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی و راه های ارتباطی با مردم است، تصریح کرد: انعکاس به‌موقع نیازها و مشکلات مخاطبین مهمترین وظیفه روابط عمومی‌ها است و از تمام مدیران انتظار می‌رود با تقویت روابط عمومی این زمینه را بیش‌ازپیش فعال کنند. وی در ادامه عنوان کرد: اعتمادسازی و شفاف‌سازی دو مؤلفه مهم فعالیت روابط عمومی‌ها است که در دنیای ارتباطات باید بیش‌ازپیش به آن پرداخته شود. به گفته استاندار اصفهان غفلت از فضای مجازی عواقب سویی در پیش دارد و ضرورت دارد مدیران روابط عمومی‌ها در این حوزه با جدیت ورود داشته باشند. او بابیان اینکه تلاش شود حاشیه‌سازی‌ها به کمترین میزان خود برسد تأکید کرد: استان اصفهان امروز به همدلی و همزبانی بیش از هر زمان دیگر نیاز دارد. رضایی به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: تمام مدیران استانی به‌ویژه مدیران روابط عمومی‌ها باید در جهت تشویق مردم برای حضور پرشور در انتخابات و افزایش مشارکت تلاش کنند و نقش بی‌بدیل روابط عمومی‌ها را به نمایش بگذارند.

گفتنی است شانزدهمین دوره جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان با معرفی روابط عمومی‌های برتر استان برگزار شد.

این جشنواره از سوی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان با سنجش عملکرد و آثار روابط عمومی‌ها در محورها و موضوعات مختلف برگزار شد. در این مراسم چهار تندیس رتبه خلاق، ۱۲ تندیس رتبه عالی، ۲۱ تندیس رتبه برتر و ۶ دیپلم افتخار جشنواره به‌عنوان رتبه پویا به روابط عمومی‌های استان اصفهان تعلق گرفت. تندیس رتبه خلاق به اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان تعلق گرفت.