برای شادی مردم برنامه‌ریزی کنید

شادی مردم باید مورد توجه قرار گیرد کمااینکه ساخت مجموعه‌های تفریحی در اولویت وزارتخانه قرار دارد.

دریاوفایی : وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر ضرورت توجه و برنامه ریزی برای شادی مردم تاکید کرد.
وی در نشست تخصصی معاونان گردشگری استان‌ها با اشاره به تنوع فعالیت‌های گردشگری بر ضرورت استفاده از مدیران میدانی در این حیطه و ضرورت نظارت درونی نیز تاکید کرد.

ضرغامی ادامه داد: مدیر خوب باید با وجود کمبودها کارهای بزرگ و ماندگار انجام دهد و با نوآوری و خلاقیت موجب تغییر ریل شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: در این شرایط راه‌حل‌ها، پیشنهادها و نوآوری‌هایی که نیاز به بودجه ندارد باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان داشت: خدمات بین‌ راهی جزو خدمات زیرساختی استان‌ها در حوزه گردشگری است که باید از سوی مدیران استانی به صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

او افزود: در فاز نخست باید سرویس‌های بهداشتی موجود شناسایی، ساماندهی و برای نصب تابلو اطلاع‌رسانی در مسیر جانمایی شود. البته در همین مرحله بسیاری از استان‌ها عملکرد مناسبی داشته‌اند.

ضرغامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی و معرفی جاذبه‌های گردشگری و آثار میراث‌فرهنگی در مسیرها و جاده‌های منتهی به آن‌ها به‌منظور ترغیب برای بازدید از این اماکن از جمله اقداماتی است که باید انجام شود.

وی برگزاری رویدادهای گردشگری به ویژه خوراک را در غنای فرهنگی و رونق گردشگری استان‌ها مهم دانست و گفت: شادی مردم باید مورد توجه قرار گیرد کمااینکه ساخت مجموعه‌های تفریحی در اولویت وزارتخانه قرار دارد.