باغ شهر صفوی آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

آزاده سلیمان نژاد:به گزارش نسل فردا از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد، رسول صادقی رییس ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد، با بیان اینکه باغ شهر صفوی آماده پذیرایی و رقم زدن اوقاتی خوش برای گردشگران داخلی و خارجی و مردم شریف نجف آباد است، گفت: با توجه به […]

آزاده سلیمان نژاد:به گزارش نسل فردا از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد،
رسول صادقی رییس ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد، با بیان اینکه باغ شهر صفوی آماده پذیرایی و رقم زدن اوقاتی خوش برای گردشگران داخلی و خارجی و مردم شریف نجف آباد است، گفت: با توجه به تدابیر و برنامه‌های اندیشیده شده در ویژه برنامه‌های بهارجان‌ها قطعا نجف آباد در ایام نوروز میزبان گردشگران از اقصی نقاط استان و کشور، خواهد بود.
وی در ادامه تصریح کرد: به همین منظور چاپ چندین هزار نقشه گردشگری، چندین  هزار کتابچه معرفی جاذبه ها گردشگری نجف آباد، چندین هزار بروشور گردشگری انجام شده که توسط تیم‌های مختلفی در نقاط مختلف شهر از جمله ورودی‌ها در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.
صادقی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در بالا بردن راندمان میزبانی از گردشگران، اظهار کرد: برهمین مبنا بنرها و پوسترهای اطلاع رسانی شهری طراحی و آماده شده که در نقاط مختلف شهر راهنمای گردشگران و مسافران نوروزی خواهد بود. همچنین تورهای مختلف و متنوع گردشگری طراحی شده است که به صورت هدفمند و کارشناسی شده تسهیل‌گر بازدید گردشگران از شهر تاریخی و زیبای نجف آباد باشد.
رئیس ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد با بیان اینکه بهارجان‌ها در نجف آباد را باید بهار رونق گردشگری در این شهر دانست، تصریح کرد: در ۵ نقطه ورودی شهر کانکس‌هایی به منظور خدمت رسانی به گردشگران و راهنمایی مسافرین عزیز نصب شده و کارشناسان مربوطه در این کانکس‌ها مستقر هستند، چندین هزار بسته فرهنگی ویژه اهدا به گردشگران آماده شده که در ویژه برنامه‌ها و ایام مختلف بهارجان‌ها توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: باغ بانوان نجف آباد با محیطی زیبا و امکاناتی مناسب از جمله مکان‌هایی است که به منظور اسکان مسافرین محترم در نظر گرفته شده است، ناوگان حمل نقل عمومی و مسافربری شهری نیز آماده میزبانی از همشهریان و گردشگران محترم در ایام نوروز است.
صادقی با اشاره به اینکه در ایام نوروز حرکت جریان شهری به صورت محسوس جریان خدمت در شهر تاریخی نجف آباد شکل داده است، اظهار کرد: حذف تمامی نازیبایی های شهری خصوصا در معابر اصلی از اقداماتی است که از ابتدای اسفند صورت گرفته و شهروندان شاهد این زیباسازی‌ها هستند، همچنین از آنجایی که خدمت به مردم توسط مدیریت شهری در ایام نوروز هم تعطیل نیست،شیفت ویژه نورز جهت پرسنل داوطلب شهرداری تعیین شده است و این خادمان مردم در خدمت همشهریان و گردشگران هستند و برای امنیت خاطر مردم و مسافران نوروزی، واحد ایمنی و آتش نشانی ویژه نوروز در حالت آماده باش هستند.