باشگاه سپاهان به معنای واقعی فرهنگی و ورزشی است

باشگاه سپاهان در مسابقات مختلف دل هزاران نفر از هواداران را شاد کرد و جام‌های فراوانی را کسب کرد، اما در بازی مقابل الاتحاد پای ارزش‌ها ایستاد و این حرکت ارزشی را انجام داد، امید است که مسئولان فدراسیون فوتبال کشور هم برای دفاع از تیم سپاهان ایران اقدام کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باشگاه سپاهان در مقابل زیاده‌خواهی‌های تیم مقابل عقب‌نشینی نکرد و نشان داد که به معنای واقعی یک باشگاه فرهنگی، ورزشی است.
حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) و با اشاره به اتفاقات مسابقه فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و الاتحاد عربستان اظهار کرد: شب گذشته شاهد حرکت ارزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بودیم.
وی افزود: باشگاه سپاهان در مقابل زیاده‌خواهی‌های تیم مقابل عقب‌نشینی نکرد و نشان داد که به معنای واقعی یک باشگاه فرهنگی و ورزشی است.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این حرکت از جانب تیم حریف ابعاد مختلفی داشت، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره یادآور بوده‌اند که این‌ها بیشتر از سردار سلیمانی از شهید سلیمانی ترس و واهمه دارند.
وی تصریح کرد: در فضای مجازی و در سایر جاها به دنبال محدود کردن حاج قاسم هستند، کاربران را محدود می‌کنند و عکس سردار را محو کردند، در این مسابقه نیز حتی از مجسمه حاج قاسم نگذشتند و از این شهید عزیز ترسیدند.
مهروی‌پور با بیان اینکه جذابیت‌، قاطعیت، جسارت و استقامت این شهید بزرگوار هنوز وجود دارد و باقی‌خواهد ماند، ادامه داد: شهید سلیمانی قهرمان ملتی است که هنوز ارزش‌های فرهنگی و انقلابی در آن دیده می‌شود، الگوی تمام جوانان و مردم ما حاج قاسم است، همه باید بدانند که نسل حاج قاسم تربیت شده است و مقابل دشمن می‌ایستد.
وی ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه سپاهان ایران خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان در مسابقات مختلف دل هزاران نفر از هواداران را شاد کرد و جام‌های فراوانی را کسب کرد، اما در بازی مقابل الاتحاد پای ارزش‌ها ایستاد و این حرکت ارزشی را انجام داد، امید است که مسئولان فدراسیون فوتبال کشور هم برای دفاع از تیم سپاهان ایران اقدام کنند.