ایجاد همبستگی با برگزاری جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی

جشنواره سبب می‌شود که عدالت رسانه‌ای شکل گیرد. هر امر مهمی صرفاً در تهران نباشد و استان های دیگر هم از این امکان برای دیده‌شدن و معرفی شدن بهره‌مند شوند

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی : همه امور مهم نباید فقط در تهران انجام شود

دریاوفایی : قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی در ششمین جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری ‌دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی گفت: جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی، حال مردم استان قزوین و اهالی هنر، رسانه، مطبوعات و میراث فرهنگی را خوب کرد. شادی، نشاط، همبستگی اجتماعی از مهم ترین دستاوردهای این جشنواره است.

علی دارابی طی سخنانی ادامه داد: جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی، حال مردم استان قزوین و اهالی هنر، رسانه، مطبوعات و میراث فرهنگی را خوب کرد. شادی، نشاط، همبستگی اجتماعی از مهم ترین دستاوردهای این جشنواره است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری این جشنواره در انسجام‌ملی و توزیع جغرافیایی، آن را الگویی برای سایر استان‌ها عنوان کرد و افزود: به واسطه برگزاری جشنواره بین استان‌ها همبستگی بالایی ایجاد شد.

قائم‌مقام‌وزیر و معاون میراث‌فرهنگی درباره دلایل برگزاری جشنواره در استان‌ها گفت: جشنواره سبب می‌شود که عدالت رسانه‌ای شکل گیرد. هر امر مهمی صرفاً در تهران نباشد و استان های دیگر هم از این امکان برای دیده‌شدن و معرفی شدن بهره‌مند شوند.

دارابی به اهمیت تجلیل از مشاهیر و مفاخر استان اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره در هر استان فرصتی بی‌بدیل برای میزبانی جشنواره است که برای هفته ها در صدر رسانه‌ها جای می‌گیرد. بنابراین، پایان کار جشنواره، آغاز کار آن در استان است.

وی همچنین بر آغاز به کار شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای برگزاری سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی از زمستان امسال تاکید کرد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین نیز طی سخنانی گفت: برگزاری این جشنواره موجب ارتقای ظرفیت شناختی قزوین شد و به معرفی و شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و میراثی استان در سطح ملی کمک شایانی کرد.