ایجاد جاذبه‌های گردشگری مذهبی با رویکرد اشتغال‌زایی مهمترین برنامه اوقاف اصفهان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه «باید در کنار دسترسی معنوی به امامزادگان اشتغال‌زایی برای شهروندان نیز در این اماکن توجه شود» گفت: برای این امر ایجاد جاذبه‌های گردشگری مذهبی را با اشتغال‌زایی در دستور کار داریم. به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه «باید در کنار دسترسی معنوی به امامزادگان اشتغال‌زایی برای شهروندان نیز در این اماکن توجه شود» گفت: برای این امر ایجاد جاذبه‌های گردشگری مذهبی را با اشتغال‌زایی در دستور کار داریم.
به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در آیین افتتاحیه رواق بزرگ آیت الله عاملی حرم مطهر امامزاده محمد هلال بن علی(ع) شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه هرگونه هزینه برای امامزادگان برای هنرنمایی نیست، اظهار داشت: این ساخت و ساز‌ها برای تثبیت مکتب علوی است و باید همواره این روند ادامه داشته باشد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه هزینه کردن در بقاع متبرک در واقع خرج برای مکتب است، ادامه داد: خیلی از افرادی که برای این امر هزینه می‌کنند خودشان نیاز دارند اما عشق به ولایت آنها را تشویق می کند.
وی با بیان اینکه همه آنچه در امامزادگان وجود دارد حاصل انقلاب است، گفت: امامزادگان کانون‌های جوشش ولایت و ولایت‌مداری هستند و هر کدام باید ستادی برای امام عصر (عج) باشد.

ظرفیت‌های اوقاف برای رفع نیازهای جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد
وی همچنین در حاشیه بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی و افتتاح بازارچه امامزاده علی بن محمدالباقر(ع) مشهد اردهال با بیان اینکه رویکرد سازمان اوقاف پرداختن به اولویت‌های مهم کشور است، خاطرنشان کرد: ما خود را موظف می‌دانیم ظرفیت‌های موجود را در راستای رفع نیازها به کار بگیریم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه باید در کنار دسترسی معنوی به امامزادگان اشتغال‌زایی برای شهروندان نیز در این اماکن توجه شود، گفت: برای این امر ایجاد جاذبه‌های گردشگری مذهبی را با اشتغالزایی در دستور کار داریم.