ایجاد تسهیلات برای استفاده‌کنندگان از دوچرخه و اتوبوس‌های شهری

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: راه‌اندازی خطوط حمل‌ونقل درون محله به ایستگاه‌های مترو و ایجاد تسهیلات برای استفاده کنندگان از دوچرخه و اتوبوس‌های شهری از اقدامات این معاونت است. به گزارش خبرگزاری ایمنا ، حسین حق‌شناس در حاشیه آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با اشاره به اهمیت جایگاه مترو […]

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: راه‌اندازی خطوط حمل‌ونقل درون محله به ایستگاه‌های مترو و ایجاد تسهیلات برای استفاده کنندگان از دوچرخه و اتوبوس‌های شهری از اقدامات این معاونت است.
به گزارش خبرگزاری ایمنا ، حسین حق‌شناس در حاشیه آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با اشاره به اهمیت جایگاه مترو در حمل‌ونقل همگانی شهر اصفهان اظهار کرد: آلودگی هوا، شبکه معابر متراکم و کم‌عرض و بافت تاریخی اصفهان توجه به توسعه و گسترش خطوط، ظرفیت سرویس‌دهی و استفاده از مترو را دو چندان می‌کند.وی افزود: خرید و افزایش واگن‌های مترو و کاهش سرفاصله زمانی در رأس سیاست‌های مترو قرار دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به اهمیت احداث خطوط متروی شهرهای حاشیه اصفهان تاکید کرد: توسعه حمل‌ونقل همگانی با کیفیت مترو موجب کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی می‌شود.
حق‌شناس با بیان اینکه میزان سفرهای کاری به شهر اصفهان روزانه بالغ بر ۳۰۰ هزار سفر است، گفت: با توسعه خطوط مترو شهرهای حاشیه اصفهان امکان تبدیل و تغییر سرویس صنایع بزرگ از اتوبوس به مترو قابل بررسی خواهد بود.
وی با بیان اینکه افزایش واگن‌های مترو اصفهان و کاهش سرفاصله سفر از مهمترین اهداف شرکت مترو است، ادامه داد: ثبات مدیریتی، توجه به درآمد و هزینه، استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و نیروهای متخصص جهت استمرار و تداوم خدمات با کیفیت و مطلوب مترو از مهم‌ترین شاخصه‌های پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های این بخش حمل‌ونقل است و موجب رضایت‌مندی و جذب سفر شهروندان خواهد بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی، روان‌سازی ترافیک و اجرای عملیات حمل‌ونقل ترکیبی و سرویس‌دهی مشترک و همگون مترو، اتوبوسرانی، تاکسی ون و حمل‌ونقل غیرموتوری از طرح‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک است.
حق‌شناس گفت: راه‌اندازی خطوط حمل‌ونقل درون محله به ایستگاه‌های مترو و ایجاد تسهیلات برای استفاده کنندگان از دوچرخه و اتوبوس‌های شهری از دیگر اقدامات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک است.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پایان این مراسم سیدحمیدرضا ابطحی به‌عنوان مدیر جدید مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری شهرداری اصفهان معرفی و از تلاش‌ها و خدمات هادی کریمی مدیر سابق این مرکز تجلیل شد.