مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان خبر داد:

اپلیکیشن «اصفهان من» و مسیریابی حمل‌ونقل همگانی

شهروندان می‌توانند اپلیکیشن اصفهان من را از کافه‌بازار یا از نشانی http://app.isfahan.ir/dn دانلود کرده و یا از نسخه تحت وب آن استفاده کنند.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از ایجاد امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در اپلیکیشن «اصفهان من» خبر داد.

سعید فردانی با اعلام این خبر گفت: شهروندان می‌توانند با انتخاب موقعیت فعلی خود یا تعیین مبدا و مقصد مورد نظر، مسیر سفر خود روی نقشه را مشخص کنند و با بهره مندی از این امکان از مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی شامل خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس آگاه شوند.او افزود: با استفاده از این سرویس، امکان جابه‌جایی شهروندان بر اساس آخرین تغییرات خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان فراهم شده است.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی بین مبدا و مقصد موردنظر با قید جزئیات و شرح گام‌های مسیر، همچنین فاصله بین ایستگاه‌ها و تغییرات خطوط طی سفر به صورت داده‌های مکان‌مند روی نقشه‌های اپلیکیشن «اصفهان من» قابل مشاهده و بهره‌برداری است.
او خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اپلیکیشن اصفهان من را از کافه‌بازار یا از نشانی http://app.isfahan.ir/dn دانلود کرده و یا از نسخه تحت وب آن استفاده کنند.